به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۲۶
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۶ ساعت ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۱۲۶۶۵۳
پرسش انتخاباتی بهار از چهر‌ه‌های اصلاح‌طلب

شرایط برای پیروزی اصلاحات فراهم است

روزنامه بهار: دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم گفت: وجود انشقاق و دودستگی در میان جریانات اصولگرا در شرایط فعلی بهترین فرصت برای پیروزی اصلاح‎طلبان در انتخابات است چرا که اصلی‎ترین رقیب اصلاح‎طلبان در انتخابات از یک برنامه و ساختار مشخص برخوردار نخواهد بود.
آیت‌الله محسن موسوی تبریزی در گفت‌وگو با «بهار» درباره رویکرد اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 اظهارکرد: تمامی جریانات و تشکل‎های اصلاح‌طلب به این جمع‌بندی و نتیجه رسیدند که در انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 در راستای حمایت از روحانی در انتخابات وارد عمل شوند. وی افزود: اقدامات و رویکردهایی که دولت یازدهم در طی چهارسال گذشته انجام داده است بسیار مثبت و به‌جا بوده است،  از این رو برای استمرار این وضعیت باید به دولت یازدهم اعتماد کنیم و از روحانی برای انتخابات آینده حمایت کنیم.

 دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: تمامی مجموعه‌های اصلاح‎طلب در چارچوب شورای عالی اصلاح‎طلبان به منظور حضور در انتخابات آینده مقدمات لازم را انجام دادند از این رو بدون شک،  رویه فعلی باید ادامه داشته باشد. موسوی تبریزی درباره اینکه آیا اصلاح‌طلبان قصد دارند در کنار روحانی گزینه دیگری را برای حضور در انتخابات معرفی کنند گفت: فضای انتخابات عرصه احتیاط و تکیه برعقل است و از این رو اصلاح‎طلبان برای حضور منسجم و قوی در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 باید تمامی جوانب را مدنظر قرار دهند.

وی تاکید کرد: معرفی یک یا چند گزینه دیگر در کنار حسن روحانی برای حضور در انتخابات ریاست‎جمهوری از جناح اصلاح‌‎طلب امر و روالی طبیعی است و هیچ‌گونه مشکلی ندارد اما بدون شک هماهنگی‌های لازم باید در این راستا به بهترین شکل ممکن صورت گیرد. دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: اصلاح‌طلبان باید با درنظرگرفتن شرایط و مقتضیات فضای انتخابات و با توجه به مصالح نسبت به نحوه ورود به انتخابات تصمیم بگیرند.

 موسوی تبریزی خاطرنشان کرد: بدون شک اصلاح‌طلبان اگر رویکرد و شرایط انتخابات سال 92 را مدنظر خود قرار دهند به طورحتم پیروزی از آن آنها خواهد بود چرا که در شرایط فعلی جناح رقیب آنها یعنی اصولگرایان در وضعیت خوبی به سر نمی‎برد. وی تاکید کرد: وجود انشقاق و دودستگی در میان جریانات اصولگرا در شرایط فعلی بهترین فرصت برای پیروزی اصلاح‎طلبان در انتخابات است چرا که اصلی‎ترین رقیب اصلاح‎طلبان در انتخابات از یک برنامه و ساختار مشخص برخوردار نخواهد بود. دبیرکل مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بدون‌شک با توجه به شرایط فعلی همه مقدمات برای پیروزی اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم است.

فردوس توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۱۶ ۲۲:۳۷
انشاا... البته امیدوارم با برنامه و شفاف و با تعهد و نیروهای خالص وارد شوند (349511)