به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۱۹ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب : ۱۲۶۸۱۰

هنگام خرید سرور مجازی از مبین هاست به چه نکاتی توجه کنیم ؟

هنگام خرید سرور مجازی از مبین هاست به چه نکاتی توجه کنیم ؟
به گزارش بهار نیوز و به نقل از روابط عمومی شرکت مبین هاست، سرور مجازی از پر استفاده ترین سرویس های حوزه وب هاستینگ بوده که با افزایش تمایل کاربران به سمت حوزه اینترنت و شبکه ، به عنوان یکی از پایه ترین ارکان بستر اینترنت تبدیل شده است . سرور مجازی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک بستر اختصاصی برای میزبانی سایت داشته باشید و همچنین با توجه به کاربرد های مختلفی که دارد ، مناسب برنامه نویسان و متخصصین حوزه شبکه و صاحبان فن و وب مستر ها و مدیران سایت و ادمین سرور ها می باشد .

سرور مجازی چیست ؟
به نقل از سایت مبین هاست ، VPS یا Virtual Private Server یا سرور مجازی یا وی پی اس ، یک اصطلاح در زمینه هاستینگ (Hosting) است که به ماشین مجازی ساخته شده از منابع قابل تقسیم یک سرور بزرگ  یا سرور اختصاصی که بر روی آن مجازی سازی انجام شده است می گویند

نکات مهمی که برای خرید سرور مجازی باید بدانیم !
با توجه به افزایش نیاز به سرور مجازی در بین کاربران ، سرویس دهندگان مختلفی نیز برای ارائه وی پی اس و خدمات میزبانی ، معرفی شده اند . اما این نکته بسیار با اهمیت است که کاربر باید از کدام شرکت اقدام به خرید سرور مجازی کند ؟ خیلی از افراد با وجود اینکه نیاز بالایی به داشتن یک سرور مناسب دارند اما نمی توانند سرویس دهنده مناسب و با کیفیت را پیدا کنند . در ذیل به معرفی بهترین روش برای یافتن سرویس دهنده های معتبر حوزه هاستینگ می پردازیم.

اول . سرچ در گوگل و موتور های جست و جو
هر فردی با یک سرچ ساده در گوگل می تواند ، به دنبال محصولی مورد نیاز خود باشد . برای خرید سرور مجازی نیز این مورد وجود دارد که با سرچ این مطلب ، تعداد زیادی از سرویس دهندگان را پیدا خواهید کرد که می توانند سرویس مورد نظر شما را ارائه کنند . شما با بررسی سرویس دهندگانی که در نتایج دو صفحه اول مشاهده می شوند و با مقایسه پلن های موجود  در بین این سرویس دهندگان و قیمت و منابعی که ارائه می دهند نسبت به انتخاب سرویس دهنده خود اقدام کنید.

حتما برای خرید از این شرکت ها، سابقه و قدمت آنها را بررسی کنید و همچنین از داشتن نماد اعتماد در سایتشان مطمن شوید و سپس خرید کنید. مبین هاست نیز به عنوان یکی از قدیمی ترین شرکت های ارائه دهنده خدمات سرور مجازی، سرور اختصاصی، هاست، دامنه و کانفیگ سرور در مشاهدات شما قابل رویت است.

دوم . معرفی دوستان
بهترین روش برای یافتن یک سرویس دهنده معتبر ، معرفی از طرف یکی از دوستان و آشنایان ماست در این حالت کاربر با اعتماد بیشتری اقدام به سفارش سرور مجازی می کند . با توجه به اینکه مبین هاست ، نزد اکثر مشتریان خود بسیار محبوب است اغلب ، ما را به دوستان و آشنایان خود برای خرید وی پی اس ارزان از مبین هاست معرفی می کنند.

سوم . تبلیغات
این مورد را بسیار دیده اید  که در یک سایت پر بازدید هستید و بنر یک سرویس دهنده حوزه هاستینگ را می بینید ، این نکته حائز اهمیت است که  در روش تبلیغات امکان ارائه یک سرویس بی کیفیت نسبت به دو روش قبل بسیار شایع تر است . بنابراین پیشنهاد می گردد از شرکت های حرفه ای و با کادر پشتیبانی متخصص نظیر مبین هاست برای خرید vps  کمک بگیرید.

سرور مجازی رایگان
مبین هاست یک امکان بی نظیر را برای ارائه وی پی اس فراهم کرده است تا همه کاربران بتوانند به صورت کاملا رایگان از سرویس سرور مجازی رایگان مبین هاست استفاده کنند . این انتخاب برای کاربران وجود دارد تا بتوانند سیستم عامل مورد نیاز خود را از جمله سرور مجازی ویندوز و سرور مجازی لینوکس سفارش دهند .

سرور مجازی ssd
با توجه به نیاز به کیفیت و نیاز به افزایش سرعت سرور مجازی ، بهترین راهکار استفاده از هارد اس اس دی به هنگام خرید وی پی اس می باشد . مبین هاست با ارائه سرور مجازی ssd  کیفیت بسیار بالایی را بر روی محصولات خود ارائه می دهد . قاطعانه می توان گفت کیفیت در زمان استفاده از هارد اس اس دی بیش از ده برابر خواهد شد .

پس از خرید سرویس ، حال نوبت به همکاری با سرویس دهنده می رسد . توجه داشته باشید که به دنبال سرویس دهنده ای باشید که پشتیبانی خوبی را به شما ارائه می دهد و همچنین کیفیت مناسبی را بر روی خدمات ارائه می کند . در آخر این نکته قابل عرض می باشد که پیشنهاد می گردد  از خدمات سرور مجازی و سرور اختصاصی مبین هاست حتما استفاده کرده و در صورتی که رضایت داشتید،  mobinhost  را به دوستان خود پیشنهاد دهید.

تگ:سرور مجازی ، وی پی اس ، سرور اختصاصی ، مبین هاست