به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب : ۱۲۶۸۴۹

توافق 5 ساله فوتبال ایران با آدیداس

گروه ورزشي: فدراسیون فوتبال پس از رایزنی‌های فراوان بالاخره در آستانه امضای قراردادی با شرکت پوشاک ورزشی آدیداس است که با این اتفاق پوشاک این برند آلمانی را با کمترین قیمت در اختیار خواهد داشت.
به گزارش ايسنا، کیفیت پایین لباس‌های تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران در چند سال گذشته و به خصوص بعد از جام جهانی و جام ملت های آسیای ۲۰۰۷ که ایران با برند پوما در مسابقات حاضر شده بود، بر هیچ کس به خصوص کادرفنی تیم‌ ‌ملی پوشیده نبود تا این که فدراسیون فوتبال ایران با افزایش اعتراض ها به کیفیت این شرکت نه چندان مطرح ایتالیایی، اقدام به خرید لباس از شرکت آدیداس کرد.
 
با رضایت کادرفنی تیم‌ ‌ملی از این پوشاک، فدراسیون فوتبال به سراغ مذاکره با این شرکت آلمانی رفت و در طول چند ماه گذشته امیر عابدینی به عنوان رییس سازمان اقتصادی و بازاریابی فدراسیون فوتبال چندین بار به صورت حضوری با مسئولان آدیداس دیدار و گفت‌وگو کرد و در آخرین مصاحبه خود هم نوید امضای قرارداد چند ساله با این شرکت را داد.
 
نکته حائز اهمیت درباره این اتفاق، قیمت بالای پوشاک آدیداس بود که گفته می‌شد این شرکت در ازای تامین پوشاک تمامی تیم‌های ملی یک میلیون دلار را درخواست کرده، اما مهدی تاج می‌گوید این موضوع صحت ندارد و تهیه پوشاک تیم‌ ‌ملی از برند آدیداس تقریبا مجانی تمام شده است.
 
به‌ گزارش ‌ایسنا،طبق گفته تاج، تحقق این قرارداد دو طرفه، در انتظار تایید هیات رییسه فدراسیون فوتبال است و بعد از این اتفاق یک قرارداد پنج ساله میان فدراسیون فوتبال ایران و شرکت پوشاک ورزشی آدیداس امضا خواهد شد که در این قرارداد تمامی تیم‌های ملی از لباس واحد استفاده خواهند کرد.
 
این قرارداد احتمالا ظرف چند هفته آینده امضا خواهد شد. البته پوشاک تیم‌ ‌ملی بزرگسالان تا دیدار پایانی با سوریه در تهران تامین شده و ارتباطی به این قرارداد ندارد.