به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۰ ساعت ۱۵:۳۹
کد مطلب : ۱۲۶۸۶۶

کنایه واعظی به فعالیت توئیتری احمدی‌نژاد

گروه اقتصادی: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم با کنایه آغاز فعالیت‌ توئیتری احمدی‌نژاد گفت‌: شرایط جامعه باعث شده به فضای مجازی بپیوندند وگرنه الان هم اگر بتوانند همه چیز را می‌بندند.
محمود واعظی در گفت‌وگو با آنا، در پاسخ به این سوال که آنان که خودشان مانع فعالیت‌ در شبکه‌های اجتماعی می‌شدند حالا به این شبکه‌ها پیوسته‌اند، به نظر شما این متأثر از تغییر نگاه آنان است، اظهار کرد: نه اینها تفکراتشان عوض نشده است.واعظی ادامه داد: شرایط جامعه بعضی مسائل را به این افراد دیکته کرده است.وزیر ارتباطات تأکید کرد: الان هم به دنبال این هستند که همه چیز را ببندند.به تازگی محمود احمدی ‌نژاد رئیس جمهوری دولت‌های نهم و دهم با انتشار ویدئویی در توئیتر فعالیت‌ خود را آغاز کرد. این در حالی است که فعالیت در فضای مجازی در دولت وی با محدودیت‌های متعددی مواجه بود.

امید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۵/۱۲/۲۰ ۱۷:۰۲
فعالیت ......و باند او را اگر کنار هجمه آمریکا، اسرائیل، عربستان و تا حدی ترکیه بگذاریم پی به عمق توطئه های داخلی و خارجی علیه مردم ایران خواهیم برد. بیخود نیست که عده ای به رغم منع از دوقطبی سازی کشور سعی بلیغ دارند که حتماً این کار را کرده کشور را به تشنج بکشاند تا دشمنان خارجی کار خود را بکنند. (349692)