به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۲/۲۳ ساعت ۰۸:۴۲
کد مطلب : ۱۲۷۰۰۳

رئال‌مادرید به قهرمانی لالیگا نزدیک شد

گروه ورزشي: تیم فوتبال رئال مادرید با برتری خانگی مقابل رئال بتیس و با توجه به شکست دور از انتظار بارسلونا، گام بلندی برای قهرمانی در لیگ باشگاه های اسپانیا برداشت.

کهکشانی های مادرید که مدعی اصلی قهرمانی در فصل جاری لالیگای اسپانیا محسوب می شوند، بامداد (دوشنبه) در هفته بیست و هفتم این رقابت ها در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو میزبان رئال بتیس بوده و در پایان دیداری دشوار به پیروزی دو بر یک دست یافتند. هرچند رئال بتیس گل نخست این دیدار را به ثمر رساند، اما «کریستیانو رونالدو» ستاره پرتغالی رئال مادرید پیش از پایان نیمه نخست کار را به تساوی یک بر یک کشاند.
در نیمه دوم، «سرخیو راموس» کاپیتان و مدافع مادریدی ها که در فصل جاری گل های حساسی برای تیمش به ثمر رساند، گل دوم میزبان را درون دروازه میهمان سخت کوش جای داد.

شاگردان «زین الدین زیدان» با کسب پیروزی در دیدار خانگی مقابل بتیس با 62 امتیاز صدر جدول رده بندی را از آن خود کردند تا با یک بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر نسبت به بارسلونا، گامی دیگر به قهرمانی لالیگا نزدیک شوند. در دیگر دیدار مهم این هفته، تیم فوتبال بارسلونا یکشنبه شب در ورزشگاه «ریازور» مقابل لاکرونیا متحمل شکست دور از انتظار دو بر یک شد و صدر جدول را در اختیار مادریدی ها قرار داد.