کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

توصیه عباس جدیدی به امير تتلو

25 اسفند 1395 ساعت 11:06

گروه فرهنگي: عباس جديدي، عضو خبرساز اين روزهاي شوراي شهر تهران میهمان کافه خبر نوروزی خبرآنلاین بود و در یک گفت و گوی طولانی درباره همه حاشیه های اطراف خودش صحبت کرد.


به گزارش خبرآنلاین، جدیدی در بخشی از این گفت و گو ماجرای وساطتش برای امیر تتلو را روایت می کند. تتلو به خاطر بي‌احترامي به سرپرست دادسراي ورزش، قاضي قاسم‌‌زاده كه از قهرمانان بنام كشتي ايران بود، به زندان افتاده بود و اين عباس جديدي بود كه برايش پادرمياني كرد.جديدي مي‌گويد تتلو را نمي‌شناخته اما به خاطر خانواده‌‌اش كه به دفترش رفته‌اند، وارد ماجرا شده است: «خب من عضو شوراي شهر هستم. خيلي از مردم به ديدنم مي‌آيند. خانواده اين خواننده هم آمدند. من كه خيلي با او و آهنگ‌هايش آشنا نبودم. ولي وقتي ديدم خانواده‌‌اش تقاضا دارند و مي‌گويند قاضي پرونده يك كشتي‌گير است، قبول كردم بروم و صحبت كنم. انصافاً هم آقاي قاسم‌‌زاده پهلواني را در حق اين جوان تمام كرد و از حقش گذشت و رضايت داد. مي‌توانست گذشت نكند اما روي ما را زمين نيانداخت. خب شكر خدا ماجرا حل شد و تتلو هم آمد بيرون.»

او ادامه مي‌دهد: «وقتي كه او آمد بيرون، به رسم معمول، سري هم به من زد كه حالا شايد يك دستت درد نكندي به من بگويد. من هم البته از بين كارهايش، اين كارش كه روي كشتي درباره خليج فارس و انرژي هسته‌اي خوانده را شنيده بودم. به او گفتم بابا جان، تو كه اينقدر خوب بلدي بخواني، يك قول بده و يك كار قشنگ، ده بار زيباتر از اين براي خانم فاطمه زهرا بخوان و سعي كن كمي در رفتارهايت هم بيشتر رعايت كني. وقتي اين را گفتم، نام حضرت زهرا كه آمد، بغضي در چشمش ديدم.»اين عضو شوراي شهر، درباره رفتنش به كنسرت هماي هم مي‌گويد: «رفتم كنسرت، نمي‌داني چقدر سوت و كف و تشويق و درخواست سلفي بود. يك جوري، كلاً كنسرت اين بنده خدا هم ريخت به هم و مجبور شدم از اين هنرمند خوب‌مان عذرخواهي كنم!»


کد مطلب: 127128

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/127128/توصیه-عباس-جدیدی-امير-تتلو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir