کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حمید رسایی باز هم رد صلاحیت شد

25 اسفند 1395 ساعت 11:38


گروه سياسي: سایت ایران آنلاین نوشت: صلاحیت حمید رسایی از اعضای شاخص جبهه پایداری که در انتخابات مجلس دهم در اسفند 94 از حوزه تهران رد شده بود این بار نیز از حوزه انتخابیه اصفهان مردود اعلام شد.گزارش منابع مطلع حاکی است که صلاحیت حمید رسایى در هیات اجرایى انتخابات میان دوره اى مجلس در شهرستان اصفهان ردصلاحیت شده است.
 
اولین بار7  بهمن 93  حجت الاسلام  اشرفی اصفهانی رئیس هیات بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری طی مصاحبه ای فاش کرد: «دو نماینده مجلس هستند که به دلیل تخلفاتی که در زمان مسئولیتشان در دولت قبل داشته اند، برای آنها پنج و ده سال محرومیت از خدمات دولتی صادر کرده ایم... طبق قانون این دو نفر نمی توانند در پست های کلیدی قرار بگیرند حتی نمی توانند دیگر نماینده مجلس شوند چون این حکم ما برای آنها نوعی سوءسابقه محسوب می شود.» یکی از این دو نماینده حمید رسایی بوده است. رسایی این بار برای گرفتن کرسی خالی شده اصفهان رقابت می کند که قرار بود مینو خالقی کاندیدای محبوب اصلاح طلبان بر آن تکیه زند.
 
 
آخرین موضع گیری این چهره اصولگرا که با اعتراض گسترده کاربران در فضای مجازی روبرو شد مربوط به توئیتی است که رسایی پس از نام نویسی در انتخابات میان دوره ای مجلس از حوزه اصفهان منتشر کرد که به باور محافل خبری سرشار از اهانت و طعنه  بود.سایی در توییت نخست خود نوشت «یک گله گوسفند اگر فرمانده شیری داشت، مثل شیر عمل می‌کند و یک گله شیر اگر فرمانده گوسفندی داشت، مثل گوسفند عمل می‌کند» و هشتگ زد: «انتخاب با خودمان است».


کد مطلب: 127145

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/127145/حمید-رسایی-باز-هم-رد-صلاحیت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir