به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۱:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۰۱ ساعت ۲۰:۵۲
کد مطلب : ۱۲۷۳۴۰

پیروزی قطر پیش از مصاف با ایران

گروه ورزشي: تیم‌ ملی فوتبال قطر در آخرین بازی دوستانه خود قبل از دیدار برابر ایران با نتیجه دو بر یک برابر تیم ملی المپیک قطر به پیروزی رسید.
تیم ملی فوتبال قطر
به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر که خود را آماده دیدار حساس برابر ایران در انتخابی جام جهانی 2018 روسیه می‌کند در دیداری دوستانه به مصاف تیم‌ ‌ملی المپیک قطر رفت. این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر یک شاگردان فوساتی به پایان رسید.
گل های شاگردان فوساتی را در این دیدار که پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگران و دوربین های تلویزیونی برگزار شد سباستین سوریا و اکرم عفیف به ثمر رساندند. تیم‌ ‌ملی فوتبال قطر در آغاز دور برگشت انتخابی جام جهانی 2018 روسیه پنج‌شنبه همین هفته به مصاف ایران خواهد رفت. این‌ دیدار در حالی برگزار می‌شود که ایران با یازده امتیاز در صدر قرار دارد ، اما  قطر با چهار امتیاز در رده پنجم است.
 
تمرین تیم ملی فوتبال با تمام نفرات در قطر

تمرین تیم ملی در هتل
تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در هتل محل اقامتش در قطر تمرینات را زیر نظر کی‌روش برگزار کرد. به‌ گزارش ‌ایسنا، تیم‌ ‌ملی فوتبال ایران صبح امروز (سه‌شنبه) در هتل محل اقامت تیم‌ ‌ملی، زیر نظر کارلوس کی‌روش و با حضور لژیونرها تمریناتش را برگزار کرد. این اولین تمرین تیم‌ ‌ملی با حضور تمام بازیکنان خود بود. ایران و قطر اولین دیدارشان در دور برگشت مقدماتی جام جهانی را روز پنج‌شنبه در دوحه برگزار خواهند کرد.