به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۱۱ ساعت ۲۲:۲۶
کد مطلب : ۱۲۷۶۷۱

بازداشت ۲ نفر به علت آواز خواندن!

گروه جامعه: پلیس همدان اعلام کرد دو هنجارشکن پیاده رو بوعلی که اقدام به خوانندگی غیرمجاز کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
 
به گزارش میزان، همزمان با انتشار تصاویر خوانندگی غیرمجاز چند نفر در پیاده رو بوعلی همدان، پلیس این استان از دستگیری افراد هنجار شکن خبر داد. در اطلاعیه پلیس همدان آمده است: در پی انتشار فیلم کوتاهی در فضای مجازی با موضوع خوانندگی غیر مجاز در سطح شهر همدان که طی آن دو نفر در حال انجام رفتارهای نامتعارف هستند،موضوع سریعا در دستور کار پلیس استان قرارگرفته وبا اقدامات اطلاعاتی عوامل اصلی این موضوع که دو نفر مسافر با هویت معلوم بودند و در یکی از مسافرخانه های شهر همدان اسکان یافته بودند شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند.در این خصوص پرونده قضایی تشکیل ودر دادسرای عمومی وانقلاب همدان تحت رسیدگی است. مضافا اینکه قبل از تعطیلات نوروز تعداد ۳ گروه دو نفره از این گونه مطربان که همگی از سایر استان های کشور بودند توسط عوامل پلیس استان شناسایی ودستگیر شدندکه یک مورد آن توسط مقام قضایی روانه زندان شده ودو مورد دیگر نیز با اخذ تعهد آزاد شدند.

گفتني اينكه، آواز خواني برخي جوانان در بسياري از شهرهای کشور مرسوم است و مردم به این گروه‌هاي چند نفر موسيقي خياباني کمک مالی می‌کنند.

مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۱۲ ۰۰:۳۴
اینجوریشو دیگه بخدا ندیده بودیم (350396)
۱۳۹۶/۰۱/۱۲ ۰۳:۰۷
واقعا که !!! همه جای دنیا موسیقی واحد درسی تووی مدارسه اینجا واحد بازداشت تووی حکومت !! واقعا راست میگن اینجا تووی مملکته .. همه چی درهمه (350399)
توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۱۳ ۱۹:۵۶
دیدگاه ما نسبت ب هنر موسیقی و فرهنگ با اعتدالی باشد بهتر است نه تنگ نظرانه و طالبانی یا داعشی و... (350443)