کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خبرهاي خواندني انتخاباتي

ابراهیم بت‌شکن- بت بزرگ را بشکن!

23 فروردين 1396 ساعت 10:46


گروه سياسي: روزنامه «جمهوری اسلامی» نوشت: با آغاز تبلیغات غیررسمی انتخابات ریاست جمهوری، بداخلاقی‌های طرفداران بعضی از نامزدها هم آغاز شده است. در شب میلاد مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام، هواداران یکی از نامزدها در یکی از مساجد تهران به هنگام استقبال از وی شعار دادند: ابراهیم بت‌شکن- بت بزرگ را بشکن! اکنون مردم منتظر عملی شدن وعده‌های مسئولان اجرایی، نظارتی و قضایی هستند که گفته‌اند با تخریب‌ها برخورد خواهند کرد.
...............................................................................

دكتر: برای تایید صلاحیت بقایی هرچه در توان دارم انجام می‌دهم
محمود احمدی‌نژاد در پاسخ به این سوال که برای تایید صلاحیت حمید بقایی در انتخابات ریاست جمهوری تلاش‌هایی را انجام خواهید داد. چه رایزنی‌‌هایی در این باره انجام شده است؟ گفت: من هر آنچه را که در این باره در توان دارم، انجام می‌دهم. او در پاسخ به این سوال که داماد شما در هنگام ثبت نام در انتخابات شورای شهر تهران اعلام کرد که شما راضی به ثبت نام او در انتخابات نبوده است، آیا شما این مسئله را تایید می‌کنید؟ اظهار داشت: اگر داماد من با بنده مشورت می‌کند، آیا من در این باره به شما باید جواب بدهم.

زريبافان در انتخابات ثبت نام كرد
مسعود زريبافان مدير بنياد شهيد در دوره ي احمدي نژاد كه از چهره هاي ارشد دولت احمدي نژاد به شمار مي ايد با حضور در وزارت كشور در انتخابات رياست جمهوري ثبت نام كرد.

برجام را متوقف می کنم و خودم مشکلات را حل خواهم کرد!
حسین رحیمی ۱۹ ساله از شهرستان لردگان یکی از توابع استان چهارمحال و بختیاری به ستاد انتخابات آمده است. هنوز در حال تحصیل در مقطع دبیرستان است و میگوید من به مردم هیچ قولی نمی‌دهم و توصیه می کنم به کسی که قول می‌دهد رای ندهند. رحیمی می گوید من به خودم اعتماد دارم و ترجیح میدهم به جای تبلیغات انتخاباتی به مردم فقیر کمک کنم. او ادامه میدهد: من نمیخواهم شرمنده مردم شوم و هنوز هم کابینه خودم را انتخاب نکرده ام. او که با برجام مخالف است می گوید من برجام را متوقف می کنم و خودم مشکلات را حل خواهم کرد.


کد مطلب: 128201

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/128201/ابراهیم-بت-شکن-بت-بزرگ-بشکن

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir