کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انصاری: عملکرداحمدی‌‌نژاد را برملا می‌کنیم

25 فروردين 1396 ساعت 14:21


گروه سیاسی: معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: دولت در طول سه سال گذشته خویشتن‌داری داشت و همه کابینه کمتر به تحلیل گذشته پرداختند. آن هم برای اینکه به سیاه‌نمایی متهم نشویم. ما می‌خواستیم در جامعه امید ایجاد کنیم حالا آقایان وقتی خودشان شروع کردند فرصت مناسبی است که در ایام انتخابات این مسائل روشن شود تا مردم در جریان بسیاری از حرف‌های گفته نشده قرار گیرند و بدانند این افراد چه بر سر کشور آورده‌اند.


حجت الاسلام مجید انصاری، معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به نامه‌ها و بیانیه‌های محمود احمدی نژاد علیه دولت گفت: نامه‌ها و حرف‌هایی که احمدی‌نژاد این روزها مطرح می‌کند تنها یک بازی انتخاباتی است چرا که همه می دانند آقای احمدی‌نژاد چه بر سر اقتصاد این کشور آورده است. او افزود: همه می‌دانند که با توجه به درآمد افسانه‌ای بیش از ۷۰۰ میلیارد دلاری چه کاری با کشور کرد و یک دولت بدهکار با تورم افسار گسیخته ۴۴ درصدی، رکود منهای ۶.۷ درصدی و روابط بهم ریخته با دنیا و تحریم‌های فزاینده تحمیل شده را تحویل داد. مهم‌تر از همه بهم ریختن بنیان‌های اخلاقی کشور از مهم‌ترین دستاوردهای دولت احمدی نژاد بود.

معاون حقوقی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: حالا آقای احمدی نژاد با همه چیزهایی که برای دولت‌های آینده به ارث گذاشته است فرار رو به جلو می‌کند چون در جریان انتخابات حتماً در مناظره‌ها گوشه‌هایی از عملکرد او برملا خواهد شد. وی گفت: دولت در طول سه سال گذشته خویشتن‌داری داشت و همه کابینه کمتر به تحلیل گذشته پرداختند. آن هم برای اینکه به سیاه‌نمایی متهم نشویم. ما می‌خواستیم در جامعه امید ایجاد کنیم حالا آقایان وقتی خودشان شروع کردند فرصت مناسبی است که در ایام انتخابات این مسائل روشن شود تا مردم در جریان بسیاری از حرف‌های گفته نشده قرار گیرند و بدانند این افراد چه بر سر کشور آورده‌اند.


کد مطلب: 128299

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/128299/انصاری-عملکرداحمدی-نژاد-برملا-می-کنیم

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir