به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۵:۳۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب : ۱۲۸۳۲۳

ساسان کفش طلا را می‌خواهد

ساسان کفش طلا را می‌خواهد
گروه ورزشي: ساسان انصاری مهاجم ملي پوش فولاد خوزستان موفق شد با زدن 5 گل در دو بازی رفت و برگشت برابر نفت تهران، 33 درصد از گلهایش را به تیم آقای گل جهان بزند و امروز دوباره به تنهایی صدرنشین جدول گلزنان ایران بشود.
 
به گزارش"ورزش سه"، ساسان انصاری پس  از اینکه در هفته چهارم پرسپولیس را ترک کرد و به فولاد بازگشت موتور گلزنی اش به شدت کار می کرد تا جایی که موفق شد در 10 هفته 12 گل بزند، این موفقیت برای انصاری اما از ابتدای نیم فصل دوم ادامه نداشت تا جایی که انصاری هفته ها موفق نشد دروازه تیم های مقابل را باز کند. انصاری که با حضور در پست مهاجم نوک موفق شده بود این گل ها را بزند در بعضی بازی ها در پست وینگر و یا حتی هافبک نفوذی بازی کرد و از دروازه حریفان دور تر شد و این دوری باعث شد که زهر ساسان گرفته شود. ساسان اما در برابر گسترش فولاد که در بازی رفت نتوانسته بود گل بزند، گل زد تا تعداد گلهایش به عدد 13 برسد.

مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس نیز از این بدبیاری های ساسان استفاده کرد و موفق شد در هفته قبل با گل دقیقه آخری برابر پیکان چهارده گل شود و خودش را به صدر جدول برساند. این در حالی بود که بسیاری طارمی را آقای گل می دانستند اما انصاری از تلاش دست برنداشت و موفق شد بازهم برابر نفت تهران بدرخشد، او که در بازی رفت سه گل به تیم آقای گل جهان زده بود، در بازی امروز نیز دو گل زد، او یک بار از روی نقطه پنالتی و یک بار با ضربه سر دروازه فراهانی را گشود، انصاری که تمام پنالتی های خود در این فصل را به گل تبدیل کرده ، خودش 4 پنالتی را برای تیمش به دست آورده است.

گل کردن پنالتی بدون خطا در یک دوره مسابقات خودش هنر می خواهد که ساسان با تمرکز بسیار موفق شده آن را به دست بیاورد. انصاری با دو گلی که امروز زد بازهم پرچم خودش را بالا برد و در صدر جدول گلزنان به تنهایی ایستاد، کورسی که البته سه رقیب جدی به نام های طارمی، منشا و قاضی در آن می بیند.

تساوی نفت تهران برابر فولاد خوزستان
 
تیم فوتبال نفت تهران در دیدار بیست و هفتم خود برابر فولاد خوزستان متوقف شد. در ادامه رقابت های هفته بیست و هفتم لیگ برتر عصر امروز تیم های نفت تهران و فولاد خوزستان در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید. در این دیدار محمد قاضی در دقیقه ۴۰ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۷۲ برای تیم نفت گلزنی کرد و برای فولاد خوزستان هم ساسان انصاری در دقیقه ۴۴ و ۷۸ گل زد تا به کورس آقای گلی با مهدی طارمی برگردد. انصاری گل اول را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. ساسان انصاری با دو گلی که در این دیدار به ثمر رساند با ۱۵ گل به تنهایی در صدر جدول بهترین گلزنان لیگ شانزدهم قرار گرفت. مهدی طارمی با ۱۴ گل نفر دوم است و گادوین منشا مهاجم پیکان با ۱۲ گل در جایگاه سوم قرار گرفته است.

پیروزی سپاهان برابر گسترش با شوتی مهار نشدنی
تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر برابر گسترش فولاد به برتری رسید.
آخرین دیدار از روز نخست هفته بیست و هفتم رقابت های لیگ برتر شامگاه امروز جمعه تیم های سپاهان اصفهان و گسترش فولاد تبریز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید. احسان حاجی صفی(۴۵) برای سپاهان از روی یک شوت زیبا و مهار نشدنی گل زد. تیم فوتبال سپاهان با این پیروزی ۳۹ امتیازی شد و به رده چهارم صعود کرد تا جای ذوب آهن را بگیرد. گسترش هم با ۳۳ امتیاز در رده نهم جدول رده بندی باقی ماند.

تساوی صنعت نفت و سیاه جامگان
دیدار تیم های فوتبال صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان با تساوی به پایان رسید تا معادلات انتهای جدول همچنان پیچیده بماند. در ادامه دیدارهای روز نخست هفته بیست و هفتم لیگ برتر عصر امروز جمعه تیم های صنعت نفت آبادان و سیاه جامگان مشهد در دیداری حساس و تاثیرگذار به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. در این بازی ابتدا صنعت نفت با گل به خودی عسگری در دقیقه ۳۳ از سیاه جامگان پیش افتاد و در ادامه این فرصت را داشت که فاصله را بیشتر کند اما حسین بغلانی در دقیقه ۳۸ یک ضربه پنالتی را از دست داد.
 
در نیمه دوم وحید عسگری این بار دروازه حریف را باز کرد تا زننده دو گل بازی باشد. عسگری در دقیقه ۵۸ موفق شد دروازه صنعت نفت را باز کند تا بازی به تساوی کشیده شود. تیم فوتبال صنعت نفت با این تساوی ۳۰ امتیازی شد و هر چند تا حدودی از سقوط فاصله گرفته است اما هنوز خیالش از این بابت راحت نشده است. سیاه جامگان هم با این یک امتیاز ۲۴ امتیازی شد و همچنان بعد از ماشین سازی گزینه اصلی سقوط به لیگ دسته اول است.