به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۲۶ ساعت ۰۰:۳۹
کد مطلب : ۱۲۸۳۲۶

احمدی‌نژاد از دادستان شکایت می‌کند

احمدی‌نژاد از دادستان شکایت می‌کند
گروه سياسي: در پی انتشار سخنانی از دادستان کل کشور که در آن بر برخورد با اظهارات خلاف قانون افراد در عرصه انتخابات تصریح شده بود، محمود احمدی نژاد این سخنان را تهدیدی علیه خود تلقی کرده و اعلام نمود که نزد دادگاه علیه حجت الاسلام منتظری شکایت خواهد کرد.

سید علی اصغر حسینی وکیل احمدی نژاد ضمن اعلام به سایت رئیس جمهور سابق عنوان کرد: حجت الاسلام منتظری در بخشی از سخنرانی خود در مراسم تودیع و معارفه دادستان یزد، عنوان نموده اند که : «گاهی به ما می گویند فلان آقایی در خوزستان فلان حرفهایی را زده است، فلان جا حرف های دیگری زده، ما می گوییم نوبت آن ها هم می رسد و باید این دمل برسد تا به آنها هم رسیدگی کنیم.»

وی افزود: این سخنان بازتاب وسیعی در رسانه های داخلی و خارجی داشته و تمامی این رسانه ها، آقای احمدی نژاد را مخاطب سخنان آقای منتظری اعلام کرده اند و تا این لحظه هیچ تکذیبیه یا اطلاعیه ای مبنی بر سوء برداشت رسانه ها از طرف دادستانی کل کشور صادر نشده است. او گفته است که انتظار دارد نسبت به شکایت اش از حجت الاسلام منتظری که رئیس دادگاه ویژه روحانیت هم هست رسیدگی شود. پیش از این حمید رضا بقایی معاون پیشین احمدی نژاد نسبت به اظهارات حجت الاسلام منتظری موضع گیری کرده و در اظهاراتی ادعا کرده بود که چون در دولت احمدی نژاد وزارت دادگستری را به وی ندادیم با ما برخورد می کند.