کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پروانه سلحشوری

احمدی‌نژاد عاشقِ رسانه است!

26 فروردين 1396 ساعت 10:54

گروه سياسي: عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، محمود احمدی‌نژاد را «عشقِ رسانه» خواند و گفت: آقای احمدی‌نژاد می‌داند که بولد شدن و تیتر رسانه‌ها شدن به معنای «بودن» و «حضور داشتن» است. اگر او الان به عنوان رئیس‌جمهور کشور حضور داشت بدون شک ما امروز شرایطی مثل ونزوئلا را تجربه می‌کردیم.


پروانه سلحشوری در گفتگو با ایلنا، با اشاره به انعکاس خبری گسترده ثبت‌نام محمود احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: این انعکاس خبری برای آقای احمدی‌نژاد کمی متفاوت از سایر کاندیداهاست؛ چراکه مقام معظم رهبری به ایشان توصیه کرده بودند که نیاید و از طرف دیگر خود او هم اذعان کرده بود که نمی‌آیم اما به یکباره حضور یافتن‌اش در انتخابات تعجب عده‌ای را برانگیخت.عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه «اگرچه کسانی که شناخت کافی از احمدی‌نژاد داشته باشند می‌دانند ایشان شخصیتی است که هرکاری از او برمی‌آید» گفت: او در رفتار اخیر خود؛ اینکه گفته نمی‌آیم یا کنار می‌کشم یا از توصیه رهبری تبعیت می‌کنم علنا نشان داد اینطور نیست. او آمد و ثبت‌نام کرد شاید برای همین بازخورد خبری وسیعی که حتی در سطح جهان داشت.

سلحشوری با اشاره به اینکه محمود احمدی‌نژاد به هیچ‌وجه کارنامه خوبی در دوره هشت ساله‌اش نداشته، گفت: پس از هشت سال، یک ویرانه و کشوری را تحویل گرفتیم که از نظر اقتصادی آوار شده بود. در دنیا هم همین طور بود؛ ما در جهان، در دورانی که ایشان رئیس‌جمهور بود اعتباری نداشتیم؛ به خصوص در چهار ساله دوم ریاست‌جمهوری که تقریبا تمام دلسوزان نظام از ایشان ناامید بودند. بنابراین حضور دوباره او در انتخابات ریاست جمهوری، طبیعتا برای عده‌ای مایه تعجب است و برای همین در روز ثبت‌نام آقای احمدی‌نژاد، خبر یک‌باره نه تنها تیتر خبرهای ایران که تیتر رسانه‌های جهان شد.

این نماینده اصلاح‌طلب مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا این رفتار رئیس دولت‌های نهم و دهم را ناشی از شناخت او نسبت به رسانه‌ها می‌داند؟ گفت: محمود احمدی‌نژاد عشقِ رسانه است. خبری شدن را دوست دارد. او  دوست دارد که مطرح شود.سلحشوری ادامه داد: احمدی‌نژاد چون دوست دارد همیشه در صحنه باشد و هرجور که هست اسمش باشد، این کارها را می‌کند تا بیشتر رسانه‌ای و مطرح شود. او و اطرافیانش برای اینکه در این عرصه جا نمانند و خودشان و اندک دوستانی که دارند و طرفدارش هستند در این فضا باقی بمانند، می‌خواهند بگویند هنوز ما هستیم.

او با بیان اینکه «شاید برخی رسانه‌ها از کسانی که دوست دارند بیشتر خبر را داشته باشند طبعا حمایت و خبررسانی کنند» گفت: در این میان جالب آنجاست که روزنامه‌های اصولگرا حتی به عنوان یک تیتر فرعی هم خبر ثبت‌نام آقای احمدی‌نژاد در انتخابات ریاست‌جمهوری را نزدند. یعنی در این رابطه اصلا وارد نشدند که بخواهند ایشان را دوباره مطرح کنند.عضو کمیسیون فرهنگی مجلس یادآور شد: خود آقای احمدی نژاد می‌داند که بولد شدن و تیتر رسانه‌ها شدن به معنای «بودن» و «حضور داشتن» است و به این معنی است که ایشان هنوز عرصه سیاسی کشور را ترک نکرده است. برای او و دوستانی که دارد؛ خیلی مهم است که بگویند ما هنوز حضور داریم.

سلحشوری، تبلیغاتی که ازسوی حامیان محمود احمدی‌نژاد انجام می‌شود مبنی بر اینکه قشر محروم طرفدار ما هستند را غیرقابل قبول خواند و گفت: ایشان با گرانی‌های وحشتناکی که ایجاد شد بیشترین آسیب را در همان دوره به قشر محروم زدند؛ در دوره ایشان نان ده تومنی یکدفعه صد تومن شد. ناگهان قیمت‌ها سه برابر و حتی بیست برابر افزایش یافت؛ یکدفعه فشار به طبقه متوسط به پایین و محروم خیلی زیاد شد و دیدید که واقعا گسترش فقر را در آن دوران داشتیم. اگرچه به علت رکود تورمی که ایجاد شد، شاید آقای روحانی هم نتوانستند چندان موفق ظاهر شود اما باید این را حتما درنظر بگیریم که اگر آقای احمدی‌نژاد الان به عنوان رئیس‌جمهور کشور حضور داشت بدون شک ما امروز شرایطی مثل ونزوئلا را تجربه می‌کردیم.


کد مطلب: 128352

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/128352/احمدی-نژاد-عاشق-رسانه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir