کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فصل هفتم واکنیگ دد کماکان پربیننده‌

27 فروردين 1396 ساعت 10:47

گروه فرهنگي:
پس از محاسبه دقیق تعداد بینندگان زنده، فصل هفتم واکینگ دد کماکان در صدر جدول پر بیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی قرار گرفت. این برای پنجمین سال متوالی است که واکینگ دد موفق می‌شود این مقام را حفظ کند و رکوردی جدید را از خود بر جای بگذارد.


با وجود تمام مشکلات و ایرادات موجود، فصل هفتم The Walking Dead کماکان در بین پربیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی قرار دارد. با این که گل سرسبد شبکه AMC در طول دوران پخش هفت ساله خود به طور مکرر بالا و پایین‌های بسیار را تجربه کرده‌است اما این موضوع باعث نشده‌است که در هر سال شاهد حضور این محصول آخرالزمانی در صدر یا نزدیک به آن در زمینه تعداد بیننده نباشیم. به واقع این سریال موفق شده‌است تاثیری بسزا بر روی فرهنگ عمومی بگذارد و بسیاری از سریال‌های بزرگ را از نظر بیننده پشت سر بگذارد.

 
فصل هفتم واکنیگ دد کماکان پربیننده‌ترین سریال تلویزیون

با اتمام فصل هفتم عادلانه است که بگوییم این فصل بیشترین اختلافات را در بین طرفداران سرسخت این سریال به وجود آورده‌است. بسیاری از مخاطبان به موضوعاتی از قبیل کشتارهای بسیار خشن نیگان در ابتدای فصل، فضای به شدت نا امید کننده قسمت‌هایی که نیگان در آن حضور داشت و جدایی بیش از حد طولانی اعضای اصلی گروه ریک از یکدیگر واکنش منفی نشان دادند و تعداد بینندگان نیز به طبع همین موضوع کاهشی چشمگیر را تجربه کرد. علی رغم تمام این مشکلات میلیون‌ها نفر کماکان به مشاهده هر یک از قسمت‌های این سریال نشستند و داستان روایت شده را دنبال کردند.

به گزراش ددلاین و پس از محاسبه دقیق تعداد بینندگان زنده، فصل هفتم واکینگ دد کماکان در صدر جدول پر بیننده‌ترین سریال‌های تلویزیونی قرار گرفت. این برای پنجمین سال متوالی است که واکینگ دد موفق می‌شود این مقام را حفظ کند و رکوردی جدید را از خود بر جای بگذارد. این برای اولین بار است که سریالی درام موفق می‌شود در محدوده سنی بین ۱۸ تا ۴۹ سال، به مدت پنج سال متوالی در صدر جدول پربیننده‌ها قرار گیرد. البته باید به این موضوع توجه داشت که با در نظر گرفتن سیر نزولی تعداد بینندگان سریال در سال‌های اخیر، به احتمال فراوان این رتبه از چنگ واکینگ دد خارج خواهد شد، مگر اینکه با فصل هشتمی غیرمنتظره روبرو شویم.


کد مطلب: 128412

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/128412/فصل-هفتم-واکنیگ-دد-کماکان-پربیننده

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir