به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۶:۵۳
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۲۷ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۱۲۸۴۴۶
شهرام ناظری:

موسیقی این روزها بی‌کلاس و عوامانه است

گروه فرهنگی: شهرام ناظری در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت از وضعیت موسیقی این روزها به دلیل سطحی و بی کلاس بودن، انتقاد کرد.
موسیقی این روزها بی‌کلاس و عوامانه است
به گزارش مهر، شهرام ناظری خواننده صاحب نام موسیقی ایرانی شامگاه شنبه ۲۶ فروردین ماه در آیین اختتامیه هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت ضمن انتقاد از شرایط فعلی موسیقی بیان کرد: من امشب خوشحالم که این سعادت نصیبم شد تا در جمع دانشجویان باشم. در سال های پس از پیروزی انقلاب هر جا، مراسمی به دعوت دانشجویان بوده، حضور داشته ام. به هر صورت  موسیقی سنتی بخش کوچکی از موسیقی ملی ایران است. وی ادامه داد: من بیش از ۳۰ سال است که به تلویزیون نرفته‌ام و از نعمت سخن گفتن در این رسانه بهره‌مند نیستم، بنابراین معمولا در چنین برنامه‌هایی درباره رشته اصلی‌ام موسیقی صحبت می کنم. وظیفه خودم می دانم که هر بار در جمع دانشجویان قرار می‌گیرم نکته‌ای هر چند کوچک درباره موسیقی به اطلاع آنها برسانم.
ناظری توضیح داد: بسیاری از موسیقی هایی که این روزها می‌شنویم سطحی، عوامانه و بی کلاس هستند و کمتر موسیقی جدی شنیده می شود. حتی موسیقی که از تلویزیون پخش می‌شود معمولا سطح پایین است. به هر حال امیدوارم به هنر، فرهنگ و میراثی که از نسل های قبل به ما رسیده توجه کنیم و با نگاه دقیق‌تر به آنها، نقش موثرتری در سازندگی کشورمان داشته باشیم.