به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۱۲۸۵۵۱

رئیسی به رئیس‌جمهور و عسکری نامه داد

گروه سیاسی: حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به طور همزمان دو نامه به رئیس‌جمهور و رئیس صداوسیما نوشت و از پخش سخنان رئیس جمهور در تلویزیون انتقاد کرده است!
رئیسی به رئیس‌جمهور و عسکری نامه داد
وی خطاب به رئیس جمهور نوشت:
بسم الله الرحمن الرحيم
حجت‌الاسلام والمسلمین جناب‌ آقای روحانی
رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران
 با سلام و تحیت؛ بنده و جنابعالی پیش از آنکه حقوقدان باشیم، هر دو مفتخر به کسوت روحانیت هستیم و این انتساب، ما را به رعایت امور اخلاقی بیش از دیگران ملزم و موظف می‌نماید.اگر در صحنه انتخابات ریاست‌جمهوری، رقابت برای خدمت به مردم می‌باشد و همین مایه مباهات ماست، حیف است که به شائبه نمایش‌های تبلیغاتی که داوری دیگران را درباره ما مخدوش می‌کند، آلوده شود.

 
رئیسی همچنین در نامه ی خود به رئیس صداوسیما آورده است:
▪️بسم الله الرحمن الرحيم
♦️جناب آقای دکتر علی‌عسکری،
رئیس محترم سازمان صدا و سیما
 با سلام و تحیت؛ انتظار این است به منظور برگزاری انتخاباتی «سالم، پرشور و رقابتی»، رسانه ملی خود را به رعایت عدالت تبلیغاتی ملزم بداند.متأسفانه برخلاف روال معمول، اکنون برنامه‌های جاری رئیس‌جمهور محترم که یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری می‌باشند، به طور پی در پی و پرحجم در صدا و سیما پوشش زنده و خبری پیدا می‌کند.
از آنجا که بسیاری از برنامه‌های مزبور، جزو شئون انحصاری رئیس دولت نبوده و انجام آن‌ها متوقف به حضور ایشان نیست، از صداوسیما انتظار می‌رود با عنایت به اهداف و مأموریت‌های قانونی خود از هرگونه اقدامی که با ایجاد شائبه تبلیغ جانبدارانه به نفع یک فرد یا جریان خاص، فرآیند داوری درست و آگاهانه مردم شریف را مخدوش سازد، جداً پرهیز نماید.

۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۴:۲۹
هر کسی می فهمه صدا و سیما مرتبا روحانی را تخریب می کنه انوقت این مدعی ریاست جمهوری چطور نمی دونه ؟ (351115)
هاتف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۶:۱۸
با سلام
عده ای با تحمیل کسی که به زعم آقایان بوی رجایی میداد خسارات بیسابقه ای را به ملت نجیب و مظلوم و ایران عزیز تحمیل کردند که بسیاری از این فجایع زندگی نسل حاضر و سه نسل بعد را تباه نموده و کشور را از مسیر برنامه ریزی شده در قالب سند چشم انداز خارج و به عقب برد.
شاید آقای رییسی در حد اعلای قضیه انسانی متقی بوده و شخصیت دینی و قضایی ایشان مصون از نقد باشد، اما این بزرگوار حتی یک روز تجربه کار اجرایی در قوه مجریه را ندارد و مجال آزمون و خطا برای این کشور مملو از مشکلات نیست..... پس برماست که در شرایط حساس کنونی با انتخاب درست جلو بروز خسارات بعدی به نظام و کشور را بگیریم. (351126)
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۴:۲۹
آقای رئیسی بفرمائید ما چه کاری باید یرای رئیس شدن شما انجام دهیم! (351116)
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۴:۴۶
آقای رئیسی اگه راست میگه باید چند روز قبل و زمانی که نماز جماعتش بطور مرتب از صدا و سیما پخش میشد نامه مینوشت نه الان! اقای روحانی الان ریس جمهور است و تا اخرین ساعات دوره ریاست جمهوری باید فعالیت کند و مردم هم باید از فعالیت ایشان مطلع باشند.... راستی آقای رئیسی چرا در دوره احمدی نژاد با اینکه مقام قضایی مهمی داشتی نامه ننوشتی؟؟؟ (351118)
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۷:۵۷
شما هم که کلا سرتان توی این کانال های یک کلاغ چهل کلاغ هست .
مهم نیست که قبلا نماز آقای رئیسی پخش می شده یا اینکه هر کانالی که می زدیم آقایان دولتی مشغول ارائه آمار بوده اند . مهم این است که نزدیک انتخابات است و هر کاری که از الآن به بعد تا روز انتخابات اتفاق می افتد نوعی تبلیغ است و باید همه ی کاندیدها از شرایط یکسان برخوردار باشند (351130)
شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۵:۴۰
اون موقع که رییس جمهور دولت محبوب شما (احمدی نژاد) در دور دوم انتخابات با صدا و سیمای همسو ، تبلیغات یکسویه و جانبدارانه داشت،آقای رییسی صدای اعتراض یا حتی تذکر ساده هم از سوی شما شنیده نشد، چرا الان بر طبل عدالت تبلیغی میزنید؟آیا این رفتار به دلیل در خطر دیدن منافع شماست؟ (351120)
نام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۵:۴۸
قربون احمدی نژاد! شاید تلویزیون و شبکه هایی که میبینه با ما فرق داره! (351121)
داور
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۵:۵۱
خوب است که بالاخره جناب رئیسی به فکر عدالت افتاد!! بیچاره عدالت که در وقت نیاز و ضرورت به سمتش می روند!!! (351122)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۶:۰۴
عجب!! جناب رئيسي، بنظر جنابعالي کداميک از موارد زير ارزش تغذيه اي بيشتري دارند؟ 1- آرد 2- سيب زميني. ضمنا بفرمائيد چه وجه اشتراکي بين دوربين (اعم از عکس برداري و فيلم برداري) و عبارت "سرزده" وجود دارد؟ همچنين مايلم نظر شما را در مورد محبت و خدمت از طريق "بن پذيرائي حضرت" بدانم. متشکرم جناب حقوقدان ملبس به لباس روحانيت. (351125)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۶:۳۰
نمازهای جماعت ایشان از تلویزیون پخش میشود!!!!!! میخواهید تا زمان انتخابات - رییس جمهور- کارشان را تعطیل کنند تا خیالتان راحت باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (351128)
بابک
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۱۹:۴۱
آقای رئیسی، اینجا کل کشور و کل ایرانه، فقط خراسان نیست که شما و آقای علم الهدی یکه تازی کنید. لطف نمائید بجای این حرف ها ، آنچه دارید رو کنید، آنوقت مردم خودشان بهتر از هر کسی در روز انتخابات تصمیم می گیرند. (351137)
زهرا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۲۲:۱۰
این رفتار کاملا غیر حرفه ای ، و عدم شناخت آقای رئیسی را نسبت به حقوق واضح نمود . با تنگ نظری چگونه ایشان می تواند کشور را اداره کند . (351144)
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۲۲:۱۸
بهتره آقای روحانی تمام کارهایش را تعطیل کنه تا خدای نکرده شائبه استفاده از خدمات دولتی برای تبلیغ برای آقای رئیسی بوجود نیاد (351145)
ایرانی
Germany
۱۳۹۶/۰۱/۲۹ ۲۲:۳۳
با سلام به هموطنان عزیز
حضرت امام خمینی ((ره)) به درستی فرموده بودند نگران این هستم که روزی مملکت دست انجمن حجتیه بیفتد.
در سال 1384 عده ای در قالب طیف آیت الله مصباح -
انجمن حجتیه و... با شعار بوی رجایی فردی را روی کار آورده و او را معجزه هزاره سوم نامیده و تا آنجا پیش رفتند که آیت الله مصباح اطاعت از احمدی نژاد را اطاعت از خدا خواند.
اینها با سوء مدیریت و... زمینه اختلاسهای بی سابقه بیت المال و چپاول و تاراج همه جانبه منابع و سرمایه های کشور را رقم زدند و کشور را تا لبه پرتگاه پیش بردند و اگر همان رویه تداوم پیدا میکرد اکنون وضعیت کشور به مراتب فاجعه بارتر از ونزوئلا بود.
حال اینکه همان افراد اینبار با شعار بوی بهشتی شخصیتی روحانی با سابقه مدیریت در دستگاه قضایی را که (( از سادات جلیل القدر و مورد احترام هست)) لیکن ایشان فاقد حتی یک روز سابقه کار و مدیریت در قوه مجریه میباشد را میخواهند به ریاست جمهوری برسانند. آیا در شرایط خطیر کنونی جایی برای آزمون و خطا وجود دارد؟
هموطن عزیز بیایید برای جلوگیری از بازگشت به تراژدی گذشته دست رد به سینه کسانی بزنیم که برای امیال شخصی و جناحی خودشان حاضرند ملت و مملکت را قربانی نمایند. (351146)
دانیال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۳۰ ۰۷:۲۸
شما از بچه مدرسه ای هم بپرسی می دونه که صداوسیما نسبت به روحانی و گروهش چه موضعی داره اون وقت ایشون میگه که واسه ی روحانی تبلیغ زودهنگام صورت گرفته؟
حتی اگر هم فرض کنیم که اینطوره، آخه برادر من! توی این دوره زمونه کی صداوسیمای میلی رو تماشا می کنه؟
برو برادرم! برو به فکر رأی جمع کردن باش!!! (351154)
۱۳۹۶/۰۱/۳۰ ۰۷:۴۲
دست پیش می گیرید تا پس نیوفتید (351156)