به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۷:۱۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۱/۳۱ ساعت ۲۲:۳۲
کد مطلب : ۱۲۸۶۶۰
اتمام بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات

احمدی‌نژاد و بقایی ردصلاحیت شدند

گروه سياسي: سخنگوی شورای نگهبان گفت: بررسی صلاحیت کاندیداهای داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری امروز به اتمام رسید.
احمدی‌نژاد و بقایی ردصلاحیت شدند
عباسعلي کدخدایی از جمع بندی این شورا درباره بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری خبر داد و گفت: نتایج را امشب به وزارت کشور اعلام خواهیم کرد. کدخدایی افزود: به خاطر اینکه لازم بود بررسی بیشتری درباره احراز صلاحیت داوطلبان انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری داشته باشیم و از طرفی امروز مواجه بودیم با اینکه کمیسیون‌های مجلس خبرگان رهبری در قم تشکیل می‌شود و چون اعضای شورای نگهبان همزمان عضو مجلس خبرگان بوده‌اند، تشخیص داده شد جلسه امروز شورای نگهبان در قم برگزار شود تا مسائل را سریع‌تر بررسی کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از نماز ظهر و عصر امروز، جلسه اعضای شورای نگهبان برگزار شد که محور آن ادامه بحث های گذشته درباره بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری بود. سخنگوی شورای نگهبان گفت: خوشبختانه در این جلسه به جمع بندی رسیدیم و درحال حاضر مشغول انجام کارهای کارشناسی و مقدمات اداری هستیم و تلاش می کنیم نتایج را تا پایان ساعات امروز خدمت دوستان در وزارت کشور تقدیم کنیم.

وی درباره تعداد داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز شده است گفت: چون اعلام این موضوع از وظایف دوستان وزارت کشور است ان‌شاءالله وقتی اسامی به وزارت کشور اعلام شد دوستان وزارت کشور این کار را انجام خواهند داد. کدخدایی تأکید کرد: تلاش می کنیم اسامی داوطلبانی که صلاحیت آنها احراز شده است امشب اعلام شود. وی در ادامه اظهار داشت پس از اعلام رسمی اسامی از سوی وزارت کشور تبلیغات آغاز می شود و تا 24 ساعت قبل از روز برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.

 احمدی‌نژاد و بقایی ردصلاحیت شدند
خبرگزاري تسنیم، در خبري نوشت: منابع غیر رسمی اعلام کردند که  آقایان حجت الاسلام حسن روحانی،  سید ابراهیم رئیسی، محمد باقر قالیباف ، اسحاق جهانگیری ، سید مصطفی هاشمی طبا و سید مصطفی میرسلیم از سوی شورای نگهبان برای نامزدی انتخابات ریاست جمهوری احراز صلاحیت شدند. هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تائید نکرده است. اسامی نامزدهای احراز صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور فرستاده شده است.

 

۱۳۹۶/۰۱/۳۱ ۲۲:۵۶
ولی احمدی نژاد حیف شد (351212)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۳۱ ۲۲:۵۹
یعنی میشه؟ مگه میشه؟ انشاا...افراد شاخص اصولگرا اصلاحح طلب و مستقل تایید بشن (351215)
شهراد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۳۱ ۲۳:۰۲
سلام
باتوجه به رد صلاحیت پدیده هزاره سوم، حالا مردم تهران از کجا گوجه فرنگی بخرند؟؟؟؟چرا به همه جوانب مهم قضییه، نگاه کارشناسی نمی شود (351217)
ل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۱/۳۱ ۲۳:۳۹
فقط احمدی نژاد (351229)
۱۳۹۶/۰۲/۰۱ ۰۷:۳۴
فقط احمدی نژاد بیشترین در آمد نفتی را داشت اما چه شد؟ (351252)
فریدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۱ ۰۰:۰۰
احمدی نژاد ۸ سال جوونیم نابود کرد حالا فهمیدن اشتباه کردن؟؟؟؟ ما که نمیگذریم ازشون ..... (351235)
بهروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۱ ۰۰:۳۲
ای کاش احمدی نژاد هم تایید می شد. تا ببینه نه تنها اصلاح طلب ها بهش رای نمی دن بلکه نزد آن دسته از طرفدارهای اصولگرا هم جایگاه و شانی نداره. (351241)