به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۲۱:۰۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ ساعت ۱۰:۴۱
کد مطلب : ۱۲۸۷۲۷

«هانی نوروزی» را چه کسی راه نداد؟

گروه ورزشي_ رسانه‌ها: روزنامه شرق نوشت:مسئولان سازمان لیگ و ورزشگاه آزادی تلاش کردند جشن قهرمانی پرسپولیس بدون نقص برگزار شود. این جشن در مجموع آبرومندانه هم برگزار شد. اهدای جام به وسیله وزیر ورزش، برپاکردن صحنه شکیل، آتش‌بازی و حضور مرتب بازیکنان همه اینها باعث شد جشن چهارشنبه‌شب در مقایسه با مراسم سه، چهار سال قبل نمره قبولی بگیرد. با این حال این بار هم ایرادهایی دیده شد. نخستین ایراد بی‌نظمی پس از اهدای جام بود. اینکه برخی افراد کمترشناخته‌شده جام را در دستان خود می‌گرفتند و به این طرف و آن طرف می‌دویدند، اولین ایراد برنامه بود. اما آنچه در چهارشنبه‌شب حاشیه‌ساز شد، ناراحتی خانواده مرحوم هادی نوروزی بود.
 
ظاهرا پدر و پسر کاپیتان فقید پرسپولیس به ورزشگاه آزادی دعوت شده بودند که در مراسم جام‌گرفتن پرسپولیس نقش اول را ایفا کنند اما از حضور هانی نوروزی روی صحنه جلوگیری شد. موضوعی که با واکنش تند پدر هادی همراه شد.مسئولان ورزشگاه و انتظامات تأکید دارند در‌این‌باره با آنها هماهنگی نشده بوده وگرنه آنها مشکلی با حضور هانی در مراسم اهدای جام نداشتند. علی‌اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا عنوان کرد از همان ابتدا هم قرار نبوده هانی نوروزی جام را بالای سرش ببرد.
 
«صبح روز بازی مهدی طارمی نزد من آمد و گفت هانی نوروزی به هتل آمده و می‌خواهد با ما به ورزشگاه بیاید. من به او گفتم شما تمرکزتان روی بازی باشد؛ من آقای علیپور، مدیر داخلی باشگاه را مأمور کردم تا هانی نوروزی را به ورزشگاه بیاورد. در ادامه عمو و پدربزرگ هانی هم آمدند که من به آنها گفتم نمی‌توانیم هانی را به کنار زمین ببریم تا جام را بالای سر ببرد. طبق قوانین سازمان لیگ فقط کسانی که آی‌دی‌کارت داشتند، می‌توانستند به کنار زمین بروند. بنابراین قرار ما این شد تا مدیر داخلی باشگاه هانی را به همراه پدربزرگ و عمویش به ورزشگاه بیاورد و در قسمت CIP ورزشگاه استقرار یابند تا پس از اینکه جام اهدا و مراسم تشریفات برگزار شد، به داخل زمین بیاید و همراه با سایرین جشن قهرمانی بگیرد.
 
اما متأسفانه این اتفاق رخ نداد؛ یعنی هانی نوروزی در جایگاه CIP حضور داشت و پس از اینکه جام اهدا شد و قصد داشت به کنار زمین بیاید و با بازیکنان در جشن قهرمانی شرکت کند، مأموران یگان ویژه اجازه حضور او را ندادند. البته اواخر مراسم او توانست به همراه عمویش به کنار زمین بیاید اما پدربزرگش به خاطر اینکه جام اهدا شده بود، ناراحت شد و دست کودک را گرفت تا از ورزشگاه برود». طاهری عنوان کرد از خانواده نوروزی دلجویی خواهد شد. خانواده نوروزی روزگذشته با انتشار بیانیه‌ای خطاب به هواداران تیم گفتند: «اتفاقات جشن قهرمانی را فراموش می‌کنیم، به فکر سربلندی پرسپولیس باشید».

گم‌شدن مدال
دیگر موضوع عجیب جشن این بود که به بوژیدار رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس اجازه داده نشد با پرچم کرواسی در مراسم اهدای جام حضور پیدا کند.سرهنگ دهقانی از مسئولان یگان ویژه ورزشگاه آزادی در‌این‌باره به تسنیم توضیح داد: «اصلا بچه‌های ما در نیروی انتظامی هیچ دخالتی نکردند و نزدیک نشدند. در این ماجرا خود آقای طاهری درباره‌اش با آن بازیکن صحبت کردند و احتمالا برایش دلایلی داشتند. اینکه هیچ برخوردی از سوی همکاران من نبوده است را با اطمینان کامل درباره‌اش صحبت می‌کنم».این در حالی است که در سایر کشورها مرسوم است بازیکنان خارجی با پرچم کشورشان در مراسم قهرمانی شرکت می‌کنند. دیگر اتفاق عجیب مراسم گم‌شدن مدال کمال کامیابی‌نیا بود. ظاهرا مدال او به سرقت رفته است.