به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۲ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۲۸۷۴۱
با قیمتی نجومی

آیپد جدید اپل وارد بازار ایران شد

گروه اقتصادي: آیپد 9.7 اینچی جدید شرکت اپل به عنوان یک محصول جدید و اقتصادی وارد بازار ایران شدع است و در ایران دارای قیمتی به مراتب بالا و نجومی است.
آیپد جدید اپل وارد بازار ایران شد
به گزارش ایلنا، شرکت اپل در روز اول فرودین ماه 96 در سکوت خبری اقدام به رونمایی از محصولاتی جدید کرد که یکی از این محصولات جدید، آیپد جدید 9.7 اینچی است که نسبتی با خانواده آیپدهای پرو و آیپدهای ایر این شرکت ندارد و یک محصول مجزا تلقی می‌شود. آیپد 9.7 اینچی جدید دارای ظاهری همچون خانواده آپید ایر است اما ضخامت این آیپد در مقایسه با آیپد ایر ۲ از ۶.۱ میلی‌متر به ۷.۵ میلیمتر افزایش یافته است و وزن آن نیز از ۴۳۷ گرم به ۴۶۹ گرم، افزایش یافته است. همچنین
در نسل جدید آیپد ۹.۷ اینچی شاهد استفاده از چیپست پردازنده ۶۴ بیتی اپل A9 به عنوان یک پردازنده نسبتا قدیمی اما قدرتمند، صفحه نمایش ۹.۶ اینچی با وضوح تصویر ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل با روشنایی بالاتر و ۳۲ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یعنی دقیقا دو برابر آیپد ایر ۲ هستیم. همچنین این دستگاه به سنسور تشخیص اثر انگشت، دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی و دوربین عقب ۱.۲ مگاپیکسلی مجهز شده است.می‌توانید آیپد 9.7 اینچی جدید شرکت اپل را در نسخه 32 و 128 گیگابایت بدون قابلیت سیم کارت با قیمت 1 میلیون و 920 و 2 میلیون و 350 هزار تومان در بازار خریداری کنید که به همین دلیل خرید آن توصیه نمی‌شود و بهتر است به سراغ آیپد ایر 2 و یا آیپد مینی 4 بروید و یا منتظر کاهش قیمت آیپد 9.7 اینچی جدید تا اواخر اردیبهشت ماه سال جاری باشید.