به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۱:۳۱
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ساعت ۰۲:۵۴
کد مطلب : ۱۲۸۸۷۸

رئیسی: یارانه‌ها را 3 برابر می‌کنم!

گروه سياسي: کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: برنامه ما آن است که یارانه سه دهک اول جامعه را تا سه برابر افزایش دهیم.
 
به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی  در تشریح بخشی از برنامه انتخاباتی خود اظهار داشت: برنامه ما آن است که یارانه سه دهک اول جامعه را تا سه برابر افزایش دهیم؛ چراکه این قشر جز با حداقل‌ها امکان زندگی کردن ندارند. وی بابیان اینکه برنامه دوم ما در ارتباط با بیکاری است، گفت: احساس ما آن است که مسئله و بحران بیکاری قابل‌حل شدن است و این بحران را می‌توان با ایجاد یک و نیم شغل در سال، حل کرد. رئیسی افزود: بحران بیکاری درکل با 6 میلیون شغل می‌تواند به زیر 9 درصد که در برنامه ششم توسعه نیز آمده است، حل و عملیاتی شود.

رضا .ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۰۴:۰۵
جناب رییسی یارانه را 3 برابر کردید قیمت آب ،برق و گاز چند برابر میشود ؟ ملت صدقه نمیخواهد برنامه میخواهد قبل از حذف یارانه ها وضع مردم بهتر بود اینکار غیر کارشناسی بود که فقط بنفع ثروتمندان شد 3 برابری یارانه که هنر نیست هر شخصی میتواند ادعا کند هر زمان برنامه اقتصادی منطقی ارائه فرمودید بمردم اعلام کنید ملت هنوز تاوان یارانه را میپردازد لطفا فقط برنامه . (351465)
۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۰۹:۳۶
این رفتارهای پوپو لیستی و تو هین آمیز وهن ارزش های اخلاقی ست که رسیدن به هدف را به هر وسیله توجیه می کند (351476)
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۸:۵۱
یک کلمه پوپولیسم را یاد گرفتید معنی اش را هم درست نمی دانید
در اقتصاد لیبرال منطق اقتصاد بر عدم دخالت دولت در کلیه امور اقتصادی و نقش نظارت است که شواهد نتایج آن بیانگر ایجاد شکاف اقتصادی در بین دهک های جامعه است بعبارتی تفکرات لیبرال دولت فعلی با فرض کنترل فساد چیزی جز اختلاف طبقاتی در طول زمان در پی نخواهد داشت
بنابراین لازم است دولت برخی وقت ها به طور جدی در اقتصاد دخالت کند.تصمیم آقای رییسی در حذف یارانه ثروتمندان و افزایش یارانه نیازمندان و طبقه آسیب پذیر بسیار ستودنی و قابل تحسین است.
ما نمی توانیم منتظر بمانیم تا صاحبان سرمایه تا خر خره سیر شوند و آنگاه اگر دلشان هوس یک یک صدقه ای هم به مردم بدهند . آقای روحانی باید بداند که گاهی لازم است پول به صورت بی واسطه به مردم برسد. (351502)
ایرانی
Canada
۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۰:۰۴
فقر مردم و وعده های زیبا (351477)
مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۰:۱۵
من معلم هر چند مشکلات معیشتی و منزلتی و ...دارم اما به احترام سید خندان و محبوب اصلاحات احتمال زیاد بازم به اعتدال و امید رای میدهم (351479)
شهرام26
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۱:۱۳
احساس ما آن است که مسئله و بحران بیکاری قابل‌حل شدن است.
مگر کار اجرایی به این بزرگی احساس بردار است وقثی صحبت از احساس کنیم به معنای تردید در آن موضوع میباشد یعنی ممکن است مشکل بیکاری قابل حل هم نباشد چه خوب که انسان صادقانه باشد (351485)
ایرانی
Germany
۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۱:۱۴
مشکل کشور ما عدم بلوغ سیاسی بخش عمده ای از جامعه و جذابیت شعارهای پوپولیستی میباشد.
دولت گذشته از همین روزنه وارد شد و با هزینه کردن از مقدسات و امام زمان(عج) قدرت را در دست گرفت و شرایط کشور چنان شد که همگان دیدیم. حالا همان سیاست و همان منش با رنگ لعاب مذهبی و هزینه کردن از امام رضا(ع) مجددا پا به عرصه رقابت گذاشته است.
ملت 2 راه بیشتر ندارد تداوم عقلانیت و سیاست تعاملی با جهان یا قبول افراطی گری و سیاست تهاجمی
نتیجه نهایی هر دو سیاست واضح و مبرهن است. (351486)
۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۱:۵۰
معلومه از اتفاقات بيخبري اقاي رييسي ، همين الان اقاي روحاني سه برابرش كرد (351487)
سرباز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۴:۳۸
من بعنوان یه ادم فقیر پول نمیخوام. شغل میخوام همین. یارانه رو قطع کنید بجاش شغل ایجاد کنید (351495)
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۰۵ ۱۸:۵۷
یعنی تا شغل ایجاد بشه می خواهی گرسنه منتظر بمانی
بمان تا زیر پایت علف سبز شود
افزایش ندادن یارانه برخی دهک ها توهم دو دسته از ملت است:
1-دولتی که مسوولینش سرمایه دارند و و پول یارانه که برای برخی از نان شب واجب است را در حد پول تو جیبی روزانه ی بچه هایشان هم نمی دانند
2- کسانی که شب تا صبح پای ماهواره هستند و اینجا را با آنجا مقایسه می کنند و فکر می کنند اگر مردم سوییس با یارانه مخالفت کردند اینجا هم باید آن کار را کنند در صورتی که شرایط ایران و سوییس با هم آسمان تا زمین فرق دارد (351504)