به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ ساعت ۱۶:۳۵
کد مطلب : ۱۲۹۳۶۸

قهرمان پرورش اندام از کما درآمد

گروه ورزشی: عادل باوی قهرمان پرورش اندام ایران دیروز در حین تمرین‌ برای حضور در رقابت های آرنولد کلاسیک دچار ایست قلبی شد ولی خوشبختانه ظهر امروز به هوش آمد.
به گزارش ایسنا، عادل باوی قهرمان پرورش اندام کشورمان که قرار بود روز چهارشنبه با کاروان ایران عازم مسابقه‌های آرنولد کلاسیک در آفریقای جنوبی شود، دیروز به دلیل ایست قلبی به بیمارستان منتقل شد.او دیروز در حین تمرین‌ در باشگاه به یکباره دچار مشکل در ناحیه قلب خود می‌شود و پس از گذشت ساعتی دچار ایست قلبی می‌گردد. در اثر این ایست ناگهانی، دو کلیه این ورزشکار نیز از کار افتاده و تا صبح امروز وضعیت مناسبی نداشت و در کما به سر می‌برد. اما خوشبختانه عادل باوی ظهر امروز (سه‌شنبه) به هوش آمد و همچنین کلیه‌های وی هم به دیالیز جواب داد.

او هم‌اکنون در بیمارستان امام خمینی اهواز بستری است و به گفته پزشک معالج وی و مسئولان بخش بیمارستان، خطر رفع شده است ولی او برای بهبود وضعیت جسمانی‌اش باید همچنان بستری باشد.

با توجه به وقوع این اتفاق ناگوار برای عادل باوی، به احتمال قطعی او  حضور در مسابقه‌های آرنولد کلاسیک را از دست می‌دهد.یکی از مسئولان فدراسیون پرورش اندام با تایید این خبر عنوان کرد: ایست قلبی عادل باوی هیچ ربطی به مصرف مکمل‌ها و سایر شرایط تمرین او نداشته است.