به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۹:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۱۲ ساعت ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۱۲۹۳۷۵

هاشمی:دروغگویی با کلید واژه مبارزه با فساد

هاشمی:دروغگویی با کلید واژه مبارزه با فساد
گروه سیاسی: روزنامه ایران نوشت: فاطمه هاشمی صحبت از فساد و ۹۶ درصد را توهین به نظام و مسئولان عالی رتبه مملکت تعبیر می کند و با این سوال از کاندیداهای مدعی می گوید: آیا در تمام این ۳۷ سال کسی کاری نکرده است و فقط شما میخواهید کشور را نجات دهید؟ وی با تاکید برسخنان مقام معظم رهبری در خصوص دور شدن سایه جنگ از سر کشور می گوید: مردم با رای خود به آقای روحانی از جنگ دوری جستند و نیمه راهند پس از این راه به عقب بازگشتی نخواهند داشت.فاطمه هاشمی فرزند آیت اله هاشمی رفسنجانی  گفت: امروز در شرایط خاصی به سر میبریم که مردم باید انتخاب صحیحی انجام دهند و مدیری عاقل، مدبر را برای اداره کشور برگزینند مدیری که بتواند با توجه به مشکلات عدیده ای که کشور با آن دست و پنجه نرم می کند کارها را در شرایط پساتحریم به جلو پیش ببرد.همانطور که پدرم آیت الله هاشمی بارها می گفتند مردم به حدی رسیده اند که انتخاب درستی خواهند داشت.
 
هاشمی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار کارگران و کارآفرینان افزود: همانطور که مقام معظم رهبری در بیانات خود اعلام کردند مردم سایه جنگ را از سرکشور دور کردند مردم به طریق اولا این کار را با انتخاب آقای روحانی به سرانجام رساندند به عبارتی مردم با رای خود به کسی که مدیر و مدبر بود توانستند سایه شوم جنگ را از سر کشور ایران با تمام بحران های منطقه ای دور کنند چنانچه به نظر می رسد این راه هنوز ادامه دارد و این بار نیز مردم کاری خواهند کرد که از همه نظر درست باشد.رییس بنیاد امور بیماری های خاص گفت: طی چند روز اخیر شاهد اتفاقات ناخوشایندی از سوی برخی نامزدها بودیم به طوریکه برخی از کاندیداها با بیان شعارهای پوپولیستی و عوام فریبانه در صدد توهین به دانایی و شعور مردم هستند. بدیهی است ملت ایران هوشمندانه و با ذکاوت بالا فریب این وعده های کاذب را نمیخورند و تسلیم نمی شوند.
 
هاشمی گفت : امروز در حالی شعار مقابله با فساد از سوی برخی کاندیدا سرداده میشود که خود این افراد بعضا حامی مفسدین بزرگ بوده و هستند. عده ای خیلی قاطعانه اظهار میکنند فساد جامعه را گرفته که مهم ترین نکته آن توهین به ساختار نظام است. این سخنان یعنی در در طول ۳۷ سال هیچ اتفاقی نیفتاده حال آنکه ما کشور را از یک جنگ سخت نجات دادیم امروز کشور با دنیا تعامل دارد و از نظر اقتصادی، اجتماعی و بین المللی وضعیت نسبتا خوبی دارد. تمام این ثبات در حالیست که هشت سال کشور را به دست فردی دادیم که ویرانش کرد.
 
فاطمه هاشمی با تاکید براینکه شاید تعداد خاصی فساد خاصی انجام دهند که اتفاقا مورد حمایت برخی از همین داعیه داران مبارزه با فساد هستند گفت: برخی آقایان متوجه نیستند که به قصد تخریب یک نفر کل نظام را زیر سوال می برند چه بسا وقتی اظهار می شود در این مملکت هیچ اتفاقی نیفتاده یعنی ضعف مدیریتی در طی ۳۷ سال از انقلاب بوده است. باید به این نکته اشاره کرد که رئیس جمهور یک پست موقتی است و این اظهار نظر بیشتر توهین به مقام اول کشوراست. اما ما امیدواریم مردم با رای قاطع و خردمندانه خود جلوی یاوه گویی ها را بگیرند و از نظام دفاع کنند.فاطمه هاشمی از ملت هوشیار خواست که با رای درست و سنجیده خود به آقای روحانی به اعتلای کشور در مجامع داخلی و بین المللی بپردازند و در ادامه بیان داشت: شاید در زمانی مردم دروغ ها را می شنیدند و تاثیر می گرفتند اما امروز به مدد فضای مجازی هیچ دروغی پایدار نمی ماند و مردم هوشمند وآگاه به مسئولین جامعه با استفاده از فضای مجازی، اجازه نمیدهند کسی با دروغ گویی و وعده های پوچ به اهداف شوم خود برسند.
 
اینکه الان میگویند آقای روحانی رئیس جمهور چهارساله است را من بارها شنیدم که ایشان رئیس جمهور شش ماهه است ولی با همه هجمه ها و تخریب ها مردم دیدند که آقای روحانی کارهای بزرگی انجام دادند که در این گفتگو نمی گنجد اما روی یک کلید واژه مهم که مورد نظر رهبری هم بود تاکید می کنم و آن همان سایه جنگی است که به واسطه مذاکرات مدبرانه دولت تدبیر و امید با قدرت های جهان از سر ملت برداشته شد و این کار بزرگی بود. یا مذاکرات سخت آقای زنگنه در اجلاس اوپک که سهمیه ایران را به شرایط قبل از تحریم بازگرداند پس می بینیم دولت در تمام جوانب به رغم ویرانی ها درست عمل کرده است.این فعال سیاسی در پایان تاکید کرد: حضرت آیت الله هاشمی اعتقاد داشتند آقای روحانی در شرایط خیلی سخت کشور را از دولت قبل تحویل گرفتند اما دیدیم ایشان به رای مردم در سال ۹۲ ارج نهادند و کشور را به ثبات رساند و امروز دولت آقای روحانی در نیمه راه است نیمه راهی که ما نمی خواهیم از آن به عقب بازگردیم.