به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۱۴ ساعت ۱۰:۳۲
کد مطلب : ۱۲۹۴۵۸
نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛

خط و نشان یوونتوس برای رئال مادرید

خط و نشان یوونتوس برای رئال مادرید
گروه ورزشي: تیم فوتبال یوونتوس با ارایه یک بازی خوب و منطقی در زمین موناکو پیروزی ۲ بر صفر را کسب کرد تا در آستانه صعود به فینال لیگ قهرمانان قرار گیرد. ایگواین با زدن هر دو گل ستاره این بازی بود.
 
 تیم های فوتبال موناکو و یوونتوس چهارشنبه شب دیدار خود را در مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا برگزار کردند که در پایان یوونتوس ۲ بر صفر پیروز شد تا گام بلندی برای حضور در فینال بردارد. یوونتوس در زمین موناکو بازی را کاملا تهاجمی شروع کرد و اجازه نداد میزبان در دقایق اولیه بر توپ و میدان مسلط شود. ضربه دنی آلوز نخستین خطر جدی بود که توسط یووه ایجاد شد. در دقیقه ۱۵ ام باپه پاس ارسالی از راست را به خوبی قطع کرد اما بوفون با واکنشی دیدنی دروازه یوونتوس را بسته نگه داشت. ضربه سر فالکائو که توسط بوفون به کرنر فرستاده شد نشان از فشار حملات موناکو در ادامه کار داشت. با این حال یوونتوس در یک ضد حمله برق آسا توانست به گل دست یابد.
 
در دقیقه ۲۹ دنی آلوز با پاس پشت پای خود موقعیتی عالی برای ایگواین مهیا کرد و ستاره آرژانتینی با ضربه بغل پای دقیق خود دروازه موناکو را گشود. بعد از آن بازی متعادل پیش رفت و در پایان نیمه نخست برتری یک بر صفر یوونتوس پا بر جا ماند. موناکو نیمه دوم را با حملات فراوان شروع کرد اما بار دیگر این بوفون بود که سد محکمی برابر حملات آنها ساخت. یوونتوس که دل به ضد حملات داشت در دقیقه ۵۴ یک موقعیت عالی را توسط مارکیزیو از دست داد. یوونتوس در دقیقه ۵۹ به گل دوم رسید.
 
توپ ربایی دیبالا از باکایاکو و پاس او برای دنی آلوز موقعیت سانتر عالی را برای ستاره برزیلی مهیا کرد و ارسال او را ایگواین به گل دوم تبدیل کرد تا یوونتوس ۲ بر صفر پیش بیفتد. موناکو که انتظار این اتفاقات را در خانه نداشت در فرصت باقی مانده فشار حملات خود را افزایش داد اما مدافعان یووه به فالکائو و ام باپه فضای لازم را ندادند تا این دیدار در نهایت با برتری ۲ بر صفر شاگردان آلگری همراه شود. یوونتوس با این برد ارزشمند آرامش لازم را برای دیدار برگشت و البته حضور در کاردیف برای برگزاری دیدار فینال خواهد داشت.