به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۱۵ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : ۱۲۹۵۰۲

اين انتخابات سرنوشت‌ساز است

گروه سياسي: یک فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: دولت یازدهم مستمری سه دهک پایین جامعه را سه برابر کرده است.
اين انتخابات سرنوشت‌ساز است
به گزارش ایسنا، منطقه کهگیلویه و بویراحمد هدایت آقایی در نشست دانشجویان و جوانان حامی حسن روحانی در یاسوج افزود: جوانان از مسئولان کشور چه می‌خواهند؟ جوانان دنبال آشوب و بهم ریختن نیستند و کشورشان را دوست دارند پس چرا باید محدود شوند، بنابراین باید فضا را برای آنها مناسب کرد تا در صحنه باشند و تصمیم بگیرند. در تشکیل دولت، دولتهای نهم و دهم شعارهای انقلابی و انقلابی گری را مطرح کردند و در انتخابات اردیبهشت ماه ۹۶ نیز دم از انقلابی بودن، انقلابی گری و انقلابی عمل کردن می زنند. امروز دیگر آن زمان نیست که هر کسی بتواند از این شعارها بهره برداری جانبدارانه و به نفع خود کند.  

وی بیان کرد: در معیارهای انقلابی باید منافع ملی، بین المللی و موضع مستضعفان را شناسایی کنیم. آن کشورهایی که دشمنی دارند جای خودشان را دارند اما در حرف های به اصطلاح انقلابی باید مواظب باشیم که کلاه سرمان نرود و دقت شود که حرف های انقلابی می تواند کلاه‌های گشادی باشند که به سر مردم می رود بنابراین باید در انتخاب خود دقت بیشتری داشته باشیم.این عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ایران با اشاره به صحبت های یکی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه  با دو میلیون تن پتروشیمی ۶۰۰هزار نفر اشتغالزایی ایجاد می کند، افزود: این در حالی است که زیر ۱۰۰۰نفر در یک مجتمع پتروشیمی مشغول بکار می شوند بنابراین مردم باید مواظب حرف های هیجانی برخی ها باشند.

آقایی تصریح کرد: دولت یازدهم مستمری سه دهک پایین جامعه را سه برابر کرده است که باید برای دانستن جامعه اطلاع رسانی بیشتر شود. برخی از داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری اعلام کردند که می خواهند در صورت رئیس جمهور شدن یارانه ها را سه برابر کنند که این مساله عاقلانه نیست.این فعال سیاسی اصلاح طلب عنوان کرد: داریم روز به روز به مشی اصلاح طلبی معتقدتر می شویم، یکی از ارکان مشی اصلاح طلبی عبارت است از حضور کسانی که نسبت به آب و خاک خود احساس مسئولیت می کنند و رکن دیگر آن آگاهی دادن، آگاهی بخشیدن و آگاه شدن است بنابراین به برکت پیشرفت هایی که در دنیا وجود دارد و ما هم از آن بهره مند هستیم البته ممکن است که اختلال برایش ایجاد کنند اما کسی هم نمی تواند جلویش را بگیرد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران ایران خاطرنشان کرد: در سال ۹۴ با وجود اینکه حدود ۶ هزار نفر در انتخابات رد صلاحیت شدند، مجلسی متعادل تشکیل شد که یک گام بلند به جلو بود و نباید این حرکت را شُل کرد بلکه باید با تمام توان تکرار کنیم.آقایی با اشاره به حضور پرشورتر از گذشته در انتخابات ۲۹ اردیبهشت گفت: دور دوازدهم انتخابات ریاست جمهوری سرنوشت ساز است تا نگذاریم زحمات کشیده شده برای برجام، ایجاد فضای آرام و هزینه های داده شد به راحتی از دستمان بروند پس باید لحظه به لحظه این روزهای باقی مانده تا انتخابات همه با مردم صحبت کنیم تا در انتخابات حضور یابند. مردم را باید آگاه و روشن کرد که یارانه ۴۵ هزار تومانی، تورم ۴۰ درصدی را در پی داشت حالا چطور می خواهند یارانه ها را سه برابر کنند. جلوی تندروی ها و سرکوب گری ها باید ایستاد پس لازمه آن این است که همه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حضور پیدا کنند.