کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سوالی که شهردار تهران باید به آن پاسخ دهد

آقای قالی‌باف، پسرت96درصدی است؟

16 ارديبهشت 1396 ساعت 11:24


 گروه سياسي: سايت اصولگراي صراط نيوز كه از ابراهيم رييسي حمايت مي كند نوشت: محمدباقر قالی‌باف در انتهای مناظره دوم نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد داد کاندیداها هفته آینده در مناظره سوم، لیست اموال خود و  فرزندانشان را به همراه بیاورند.


قالی باف گفت: "من پیشنهاد دارم به همه اعضا که هفته اینده بیاییم لیستمان را به مردم اعلام کنیم. به قوه قضائیه بگوییم که به عنوان نامزد اموالمان چقدر است؟ ثروت همه اعضای دولتمان روشن باشد و این شفافیت معلوم باشد که کجا هستیم فرزندانمان چه می کنند اگر اینگونه شد فساد اینگونه از بین می‌رود با هوشمند سازی سیستم ها فساد از بین می رود. چرا می گویم به خاطر اینکه دست 4 درصدیها را از اموال و قانون کوتاه کنیم. 96 درصدیها که توده هی مردم هستند می شود مشکلاتشان حل شود."

پیشنهاد قالی باف در حالی است که در سال های اخیر در خصوص فرزندان او شبهاتی مطرح شده و خود وی در مواردی به آن پاسخ داده است. او حتی در یکی از برنامه های تبلیغاتی اش، با پیش کشیدن یک شایعه درباره عروسی دخترش، از این موضوع برای مظلوم نمایی استفاده کرد.

فارغ از این موضوع، آنچه قابل تامل است اینکه یکی از فرزندان قالی باف در خارج از کشور تحصیل کرده است. اسحاق قالی باف پسر دوم شهردار تهران در استرالیا تحصیل کرده است. به نظر می رسد قالی باف پیش از آنکه دست پیش را گرفته و خواستار انتشار لیست اموال شود، بهتر است مشخص کند از نظر خود او، پسرش که در استرالیا تحصیل کرده در گروه 96درصدی هاست یا 4 درصدی ها؟


کد مطلب: 129576

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/129576/آقای-قالی-باف-پسرت96درصدی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir