به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۴:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۱۸ ساعت ۰۶:۳۱
کد مطلب : ۱۲۹۶۷۷

نتانیاهو سند حماس را پاره کرد!/عكس

1900472246.jpg
گروه بين‌الملل: نخست‌وزیر اسراييل سند سیاسی جدید جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را سندی «سراسر نفرت و انزجار» دانست و آن را پاره کرد.


بنیامین نتانیاهو، در سخنانی که فایل ویدیوئی آن هم توسط رسانه‌ها منتشر شده، اعلام کرده است که جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با این سند سعی در فریب جهانیان دارد.
وی افزود: سند حماس کاملا بر روی واقعیت‌ها سرپوش گذاشته و عنوان کرده است که اسرائیل هیچ گونه حق موجودیتی ندارد و هر سانتی‌متر از سرزمین فلسطین به فلسطینیان بازگردانده خواهد شد.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی همچنین تأکید کرد:‌ حماس جز به نابودی اسرائیل راضی نخواهد شد.
وی در ادامه گفت: چرا حماس می‌گوید که بر روی تشکیل کشور فلسطینی کوچک اجماع نظر وجود دارد؟ هدف این جنبش نابودی اسرائیل است. آنها تشکیل کشور را هم برای نابودی اسرائیل می‌خواهند.
نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی سند سیاسی جدید جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) را به شدت مورد حمله قرار داده و رسانه‌هایی را که گفته بودند حماس موضعی معتدلانه در پیش گرفته، مورد انتقاد قرار داد. نتانیاهو اظهار کرد: بر خلاف تحلیل‌های رسانه‌های جهانی مبنی بر این که حماس روند اعتدال در پیش گرفته است، در حقیقت این جنبش خواستار نابودی اسرائیل است و نمی‌خواهد از ذره‌ای از خاک فلسطین چشم‌پوشی کند و هیچ راه‌حلی را به غیر از نابودی اسرائیل قبول ندارد. نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پایان این فایل ویدیوئی نسخه‌ای از سند سیاسی حماس را پاره کرد و در سطل آشغال انداخت!