به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۱:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۱ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۱۲۹۹۱۶

هشدار بیت بهشتی به ستاد رييسي

گروه سياسي: با توجه به سوءاستفاده یکی از نامزدهای ریاست جمهوری از نام و تصویر شهید مظلوم آیت‌الله بهشتی، بیت این شهید مظلوم در اصفهان، با انتشار بیانیه ای نسبت به سوءاستفاده این نامزد ریاست جمهوری و حامیانش هشدار داد.
 متن این بیانیه به شرح زیر است:
 
باسمه تعالی
 آفت این انقلاب اسلامى این است که دچار بازیگرانى باشد که اسلام و انقلاب و هر چیزى را دکان کنند؛ دکان قدرت، دکان ثروت، دکان شهرت و دکان ریاست! "شهید مظلوم آیت الله دکتر بهشتى"

در روزهای اخیر شاهد هستیم که یکی از نامزدهای محترم انتخابات ریاست جمهوری در جریان فعالیت‌های تبلیغاتی خود از عنوان "یادگار بهشتی" بهره می‌برند. لازم به تذکر است که شخصیت‌های تأثیرگذار انقلاب شکوهمند اسلامی ایران نظیر شهیدان بهشتی، مطهری، رجایی و ... سرمایه‌های نمادین این انقلاب هستند و هرگونه سوءاستفاده‌های ابزاری و فردی از نام و هویت این راست قامتان جاودانه تاریخ، آثار مخرب فراوانی را متوجه حرکت انقلابی مردم ایران خواهد نمود. هنوز مردم شریف ایران از یاد نبرده‌اند که جریانی که با جعل عنوان از شهید والامقام رجایی تصدی امور مملکت را در دست گرفت، چگونه قطار انقلاب را که در مسیر رشد و شکوفایی در حرکت بود از ریل خارج نمود و چه خسارات گسترده ای را بر این کشور تحمیل کرد.
 
شایسته است نامزدهای محترم بدانند که آبرو و نام نیک بزرگمردانی چون شهید بهشتی نزد ملت شریف ایران ریشه در اتکال این بزرگواران به خداوند متعال و عمری مجاهدت و خدمتگزاری صادقانه و عالمانه به مردم دارد و بهتر است نامزدهای گرامی به جای هزینه کردن از صندوقچه ذخایر معنوی انقلاب اسلامی نسبت به خلوص نیات و معرفی دقیق برنامه های خویش برای اعتلای ایران اسلامی در تمامی شئون همت گمارند.

۱۳۹۶/۰۲/۲۱ ۲۱:۴۲
یه کسی به رحمت خدا رفته بود هفتمش یکی از اقوام امد و خودش رو خیلی غمگین نشون میداد حتی بعضی جاها میگفت هیچکس به اندازه من نسوخته یکی که قصد رسوا کردنش رو داشت موقع شام غذای این دلسوخته رو دیرتر داد چنان قشقرقی به پا شد که خدا میدانه یادگار بهشتی خانواده ایشانند نه فامیل دلسوخته (352385)
علیرضامحمدصالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۲ ۰۶:۰۷
شهید بهشتی وشهید رجائی و........ اعمالشان اجرای قران بود اما با اظهار نظر اقای رئیسی در سایت خودش گفته اسلام به دولت هدایتگر (پرداختند به معنویات ) معتقد است نه دولت رفاه (پرداختند به مادیات) در صورتی که اسلام به هر دو معتقد است انسان بدون داشتن جسم سالم ایا میتواند به تکامل روح دست یابد یک فرد معلول میتواند به درجه تکامل برسد بیشتر معلول ذهنی میباشد (352392)