به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۹:۳۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۲ ساعت ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۱۲۹۹۳۶

علي دایی نفت را قهرمان كرد و رفت

گروه ورزشي: سرمربی تیم نفت تهران تأکید کرد که بازیکنان تیمش شایسته قهرمانی جام حذفی بوده‌اند.ما امروز مزد زحمات‌مان در یک سال گذشته را دریافت کردیم و با وجود تمام فشارهایی که در یک سال اخیر تحمل کردیم با عزت و کرامت به قهرمانی رسیدیم.
علي دایی نفت را قهرمان كرد و رفت
علی دایی پس از قهرمانی تیمش در مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور اظهار داشت: در یک سال اخیر فشار زیادی را تحمل کردیم، اما بازیکنان من شایسته قهرمانی بودند و به حق‌شان رسیدند.وی ادامه داد: سرمربی تیم نفت تهران در ادامه با تشکر از هواداران آبادانی که از تیمش حمایت کردند،‌ گفت: دست این هواداران درد نکند. آنها برای ما سنگ تمام گذاشتند. ما تیم بدون تماشاگر هستیم و توقعی هم نداشتیم که هواداران آبادانی از تیم ما حمایت کنند. دایی با اشاره به قهرمانی تیمش در جام حذفی خاطرنشان کرد: باید خدا را بابت این قهرمانی شکر کنیم. خدا یک بار دیگر در رحمتش را به روی ما باز کرد و نشان داد که یک جاهایی به ما لطف خودش را نشان می‌دهد.
 
وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش مقابل تراکتورسازی گفت: ما بازی سختی داشتیم، اما خوشبختانه بازیکنانم طبق برنامه عمل کردند و اجازه ندادند برنامه‌های تراکتورسازی اجرایی شود و موقعیت چندانی به این تیم ندادند و خوشبختانه به قهرمانی رسیدیم.سرمربی تیم فوتبال نفت که پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی با این تیم خداحافظی کرد، در پاسخ به این سؤال که آیا این قهرمانی باعث نمی‌شود که تصمیم او تغییر کند و بخواهد در نفت باقی بماند، اظهار داشت: نه عزیزم، نفت برای من تمام شد و به این چیزها فکر نمی‌کنم. خدا را شکر با این بچه‌ها و با قهرمانی از تیم نفت خداحافظی کردم. مسئولان هیچ کاری برای این تیم نکردند و کاری انجام ندادند و قهرمانی هم مبارک آنها باشد.
 
دایی در پاسخ به این سؤال که با قهرمان کردن نفت جدایی از این تیم برای او سخت نیست، گفت: برای من فقط سخت است که از این بازیکنان جدا شوم که مرد بودند و مردانه جنگیدند. برای من فقط سخت است که از آنها جدا شوم و جدایی از نفت سختی ندارد.سرمربی تیم نفت با انتقاد از مسئولان این باشگاه که اقدامی برای حمایت از تیم نکردند، افزود: فقط باید این را بگویم که امروز تیم مردی قهرمان شد. بازیکنان ما مردانه جنگیدند و بدون پشتیبانی هم مردانه جنگیدند. آنها همه مردانه یک تیم را ساختند و خوشبختانه امروز هم نتیجه گرفتند.وی در خصوص اینکه آیا سال آینده او در لیگ برتر مربیگری خواهد کرد یا نه؟ اظهار داشت: الان چیزی معلوم نیست.