به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۷:۳۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۴ ساعت ۱۴:۴۳
کد مطلب : ۱۳۰۰۹۸

سیما مستند جهانگیری را پخش نمی‌کند!

گروه سیاسی: فرشته طائرپور (تهیه‌کننده دومین مستند تبلیغاتی اسحاق جهانگیری) اعلام کرده است که صداوسیما قصد ندارد مستند دوم آقای جهانگیری را پخش کند.
 فرشته طائرپور در گفتگو با ایلنا؛ با اعلام این مطلب افزود: تا پاسی از شب گذشته (شنبه 23 اردیبهشت ماه) سازندگان دومین مستند اسحاق جهانگیری در حال تدوین و آماده‌سازی این مستند بودند. وی ادامه داد: ساعت 9 صبح امروز (یکشنبه 24 اردیبهشت ماه) فیلم برای تحویل به صداوسیما ارسال شد اما مسئولان صداوسیما اعلام کردند که به دلیل اینکه فیلم دیر بدست آنها رسیده است؛ نمی‌توانند آن را پخش کنند. طائرپور ادامه داد: صداوسیما در حالی این مطلب را بیان می‌کند که ساعت پخش مستند؛ 22 است. با این‌حال ما در حال رایزنی هستیم تا مشکل برطرف شده و امکان پخش مستند را فراهم کنیم. مستند انتخاباتی اسحاق جهانگیری توسط مجید توکلی ساخته شده است.

اسحاق جهانگیری صدا و سیما را به تجدید نظردر تصمیم خود دعوت کرد
در یادداشت اینستاگرامی این کاندیدای ریاست جمهوری آمده است: دوستان خبر دادند صبح امروز صدا و سیما از تحویل گرفتن فیلم مستند دوم اینجانب به بهانه تأخیر در ارسال خودداری کرده، حال آنکه تا زمان پخش برنامه فرصت کافی برای بازبینی وجود دارد. انتظار این است صدا و سیما در تصمیم خود تجدید نظر کند.