به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : ۱۳۰۱۳۳

دكتر: از هیچ نامزدی حمایت نخواهم کرد

گروه سياسي: سایت دولت‌بهار (حامي احمدي نژاد) نوشت: دکتر احمدی نژاد؛ رئیس‌جمهور سابق کشورمان در ارتباط با حواشی انتخابات پیامی منتشر کرد. متن پیام رئیس دولت نهم و دهم به شرح زیر است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر و جعلنا من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه
سلام و تحیات الهی بر ملت بزرگ ایران و همه موحدان و آزادی خواهان و عدالت طلبان جهان

سه نکته را خدمت ملت عزیز عرض می کنم.
نکته اول: برخی از کاندیداها و جناح های هوادارشان اصرار دارند، تاکید دارند، تبلیع می کنند که حضور برخی از همکاران من در دولت گذشته در برخی ستادها را به منزله حمایت این جانب و دولت قبل از کاندیدای خاصی معرفی کنند. این درست نیست. هر کس می تواند نظر خودش را داشته باشد و هر کس آزاد است که موضع خودش را اعلام کند. دولت های نهم و دهم در دوره خودشان هم هیچ گاه موضع تشکیلاتی و حزبی و جناحی در مسائل داخلی نداشتند.
نکته دوم: بار هم بعضی از کاندیداها و هوادارنشان تبلیغ می کنند و تلاش می کنند که بنده را به عنوان رقیب خودشان در انتخابات معرفی بکنند. بنده به صراحت اعلام می کنم مانند سال 92 هیچ نماینده ای در بین کاندیداهای حاضر در انتخابات فعلی نداشته و ندارم. همینطور در تبلیغات انتخاباتی هم له یا علیه هیچکس هیچگونه فعالیتی نداشته ونخواهم داشت.

نکته سوم: همانطور که بارها با افتخار اعلام کرده ام، بنده کوچک ملت ایران و خادم ملت ایرانم و به این کوچکی و خادمی افتخار می کنم اما از هیچ یک از نامزدهای موجود حمایت نکرده و نخواهم کرد.
از خدای بزرگ سلامتی و عزت و آینده درخشان برای ملت ایران در سایه عنایات حضرت ولی عصر علیه السلام مسالت دارم. موفق و سربلند باشید

توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ۱۴:۴۴
البته در مجموع به نفع روحانیست تا قالیباف و رییسی (352603)
۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ۱۵:۴۶
چیه؟ ترسیدید حامیان احمدی نژاد به رییسی رای بدن؟ (352613)