به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ساعت ۱۶:۵۶
کد مطلب : ۱۳۰۱۵۹

تتلو از قالیباف به رییسی مایل شد

تتلو از قالیباف به رییسی مایل شد
گروه سیاسی: امیر مقصودلو معروف به «تتلو» خواننده زیر زمینی که سال گذشته به دلیل توهین رکیک به بازپرس پرونده اتهامی اش به زندان افتاد و پس از آن دچار محکومیت حبس شده و در حال حاضر با قرار وثیقه، منتظر رای نهایی دادگاه تجدید نظر است در کانال تلگرامی خودش از  ابراهیم رئیسی حمایت کرد.
این خواننده رپ نوشت: «من انتخابم آقاى قالیباف بود و با اینکه همه چیزم و حتى پیج اینستامو از دست دادم، هنوزم به نظر ایشون احترام میزارم و رأى بنده با وجود نداشتن اطلاعات کافى "جناب آقاى رئیسى" هستند!! با نهایت احترامم براى جناب آقاى روحانى و با ذکر این مطلب که هر یک از کاندیداها انتخاب شدند، بنده به نظر مردم احترام میزارم و نوکری کاندیداى منتخب رو می‌کنم!! هر کسى که مردم خواستند و هر کسى که خدا خواست...»

تتلو روز گذشته نیز در یک پیام صوتی به عملکرد دولت یازدهم و حجت‌الاسلام روحانی انتقاد کرده بود! برخی از رسانه‌ها و اهالی موسیقی، این موضعگیری‌ها را با پرونده قضایی وی و همچنین وعده‌هایی احتمالی برای دادن مجوز به او برای فعالیت، بی ارتباط نمی‌دانند زیرا منش و نحوه تعاملات اجتماعی او را با این مواضع همسو نمی‌دانند.

شهروند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ۱۸:۱۴
آقای تتلو،معلوم شد شماهم جزو عوامی و..... (352630)
۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ۱۸:۱۷
باید به حال این کشور گریست که تتلو عنوان هنرمند را یدک بکشد و عده ای هنر نشناس او را هنرمند بدانند و تعدادشان کم هم نیست متاسفانه (352631)
۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ۱۸:۲۹
اتفاقا همین افراد ..... هم باید از قالیباف و رئیس حمایت کنند (352636)
۱۳۹۶/۰۲/۲۵ ۲۱:۱۲
این تتلو کیه؟ (352655)