کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ابراز نگرانی زاپاس‌المشایی از وضع کشور!

26 ارديبهشت 1396 ساعت 15:32


گروه سیاسی: مهرداد بذرپاش، از دوستان و مدیران احمدی‌نژاد که زمانی به خود لقب «زاپاس المشایی»! داده بود، در نامه‌ای خطاب به حسن روحانی از شرایط بحرانی اقتصاد کشور ابراز نگرانی کرد!

در این نامه آمده است: آقای روحانی دفاع شما از عملکرد جاری و پافشاری غیرمنطقی بر استمرار رویه‌های کنونی، این نگرانی را ایجاد کرده است که مسئولین دولت یازدهم، حتی در این روزهای کوتاه باقیمانده نیز واقف بر وخامت اوضاع اقتصادی کشور و فشاری که به ویژه بر قشر محروم جامعه وارد می‌شود نیستند. بذرپاش در این نامه سراسر اتهام و کینه‌توزانه که ناشی از ناراحتی شدید ایجاد شده به دلیل رشد سریع آرای آقای روحانی ارزیابی می‌شود، مدعی شد: وضعیت اقتصادی کشور، در بخش‌های مختلف در شرایط اورژانسی قرار گرفته لذا لازم دانستم تصویر روشنی را از وضعیت جاری کشور و نقش تصمیمات و سیاست‌های نادرست تیم اقتصادی دولت یازدهم در شکل‌گیری وضع موجود، خدمت شما و ملت شریف ایران ارائه دهم.

بذرپاش در حالی در این نامه از شرایط اورژانسی کشور سخن می‌گوید که دولت محبوب خودش که چندین مسوولیت در آن برعهده داشت، کشور را تا یکقدمی جنگ پیش برد و به دلیل تحریم‌های بین‌المللی تورم تا 40 درصد افزایش یافت و ...!
 


کد مطلب: 130223

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/130223/ابراز-نگرانی-زاپاس-المشایی-وضع-کشور

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir