به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ساعت ۱۹:۴۱
کد مطلب : ۱۳۰۲۴۸
حماسه حمایت از روحانی به اهواز رسید

مردم اهواز خطاب به روحانی: ما که هوا نداریم هنوز هواتو داریم

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی عصر امروز در جمع دهها هزار نفر از مردم اهواز در ورزشگاه تختی اهواز خاطر نشان کرد: ما در سال 92 با یکدیگر عهدی بستیم که در اجرای آن در برخی‌ موارد موفق بودیه‌ام و در برخی موارد در نیمه راه ماندیم. ما همه دست به دست هم دادیم تا تحریم ایران را ببندیم و حصر ایران را بشکنیم. ما دست به دست هم دادیم و به خوبی از حقوق ایران دفاع کردیم.
مردم اهواز خطاب به روحانی: ما که هوا نداریم هنوز هواتو داریم
وی با بیان اینکه گام‌های کوچکی را در خوزستان برداشتیم، تصریح کرد: اینجا محل فداکاری مقام معظم رهبری و همه دلیران و امیران و سرداران است. ما با یکدیگر قدم‌های خوبی در خوزستان برداشتیم ما ۳۱۲هزار هکتار از طرح 550 هزار هکتار که سال‌ها اجرا نشده بود را تا پایان امسال اجرا می‌کنیم و تا پایان دولت دوازدهم این طرح را به اتمام خواهیم رساند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: ما درخصوص آب خوزستان قدم‌هایی را برداشتیم و باید گام‌های بیشتری برداریم. اولین مصوبه سال 96 تامین آب خوزستان بوده است. ما در دولت12 این طرح‌ها را به ثمر می‌رسانیم. روحانی با بیان اینکه ما می‌دانیم شما گرفتار ریزگرد در خوزستان هستید، خاطرنشان کرد: دل همه مردم ایران به خوزستان است. ما باید با ریزگردها مقابله کنیم. ما باید طرح ملی و فراملی برای ریزگرد اجرا کنیم و من قول می‌دهیم یکی از اولویت‌های دولت دوازدهم محیط زیست خوزستان باشد.

رییس دولت تدبیر و امید گفت: آن روز که ریزگرد برق و زندگی مردم خوزستان را در خطر انداخت، هم من و هم دکتر جهانگیری اشک ریختیم. اگر شما شب بیدار ماندید ما هم بیدار ماندیدم. من در کشورهای منطقه بودم؛ در مسیر بازگشت گفتند اول در خوزستان توقف کن؛ اما من گفتم به تهران می‌رویم و جلسه برای حل این کار تشکیل می‌دهیم بعد به اهواز می‌آییم. وی با طرح این پرسش که آیا برای طرح کنترل ریزگرد در منطقه با کشورهای همسایه باید رابطه بهتر داشته باشیم یا به دنبال تقابل با منطقه و جهان باشیم؟٬ تاکید کرد: با همکاری کشورهای منطقه می‌توان جلوی ریزگردها را بگیریم و با آتش زدن سفارت‌خانه مساله ریزگرد حل نمی‌شود. مردم خوزستان باید رابطه نزدیک‌تر با کشورهای همجوار داشته باشند.

روحانی ادامه داد: باید ویزای ایران و عراق برداشته شود تا مردم راحت‌تر رفت و آمد کنند. همچنین ما باید برای جوانان کشور اشتغال ایجاد کنیم. این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من این روزها درد ریزگرد تهمت، ریا، سیاه‌نمایی و تضعیف ایران را بیشتر می‌فهم اظهار کرد: ما در شرایط حساس ایران هستیم. با توجه به شرایط منطقه ما نیاز به قدرت ملی داریم و قدرت ملی وحدت عرب، فارس ، بلوچ و لر است. روحانی با بیان اینکه چرا نباید زبان‌های اقوام مختلف در دانشگاه‌ها مورد تدریس قرار بگیرد؟ اظهار کرد: ما فاصله بین اقوام را نخواهیم پذیرفت. این‌هایی که خود را مقسم می‌دانند، از اول شروع کرده‌اند به تقسیم جوان‌ها به انقلابی و غیرانقلابی. شما چه کاره‌اید که مردم را تقسیم می‌کنید؟ نظام اسلامی و انقلاب اسلامی و رهبری نظام متعلق به همه ایران است، چرا مردم را قطعه‌قطعه می‌کنید؟ چرا درصد درست می‌کنید؟ ما ملت صد در صدی هستیم.

رئیس دولت تدبیر و امید با اشاره به برخی مخالفت‌ها علیه دولت، تصریح کرد: چرا به مردم دروغ می‌گویید؟ چرا می‌روید در روستاها تبلیغ می‌کنید می‌گویید در مدارس ایران درس‌های ضد اخلاق داده می‌شود؟ چرا به مدیران و معلمان مدارس اهانت می‌کنید؟ چرا به دانش آموزان ما اهانت می‌کنید؟ این دروغ‌های شما تاثیر نخواهد داشت. روحانی اضافه کرد:  چرا می‌روید در روستاها می‌گویید یارانه شما قطع خواهد شد؟ ما فقط یک حرف داریم، یارانه دهک‌های پایین باید بیشتر شود. نظام تامین اجتماعی عادلانه باید برقرار شود. شماها که می‌گویید مسلمانید و منصف، این همه دولت را تخریب می‌کنید، آیا دولت یک کار مثبت هم انجام نداده بود؟ آیا بهداشت و درمان مردم بهتر نشد؟آیا در گندم، گازوئیل و بنزین خودکفا نشدیم؟

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه باید برای پایداری برق خوزستان کار کنیم، خاطرنشان کرد: دولت ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای پایداری برق گذاشته‌ است و ما می‌دانیم هورها باید احیا شود. ما همچنین می‌دانیم تالاب ها باید احیا شود٬ اما چرا سیاه‌نمایی می‌کنید؟ چرا مردم ایران را دسته‌بندی می‌کنید؟ به خاطر رای؟! رای حرام می‌خواهید بگیرید؟ این‌قدر علیه عظمت مردم ایران حرف نزنید. روحانی با بیان اینکه امام ما فرموده است که اگر دین ندارید، لااقل آزادمرد باشید و واقعیت‌ها را بگویید، تصریح کرد: ما باید مشکلات کشور خودمان را خودمان حل کنیم. باید متحد باشیم. بدون رابطه درست با همسایگان و دنیا تعالی پیشرفت کشور عزیز ما امکان‌پذیر نخواهد بود. بدانید، ما به حول و قوه الهی اروند را احیا خواهیم کرد. ما منطقه آزاد اروند را همان‌طور که سامان دادیم، بیش از این سامان خواهیم داد، ما اشتغال و تجارت را در خوزستان ایجاد خواهیم کرد.

وی خطاب به رقبای انتخاباتی خود ادامه داد: شما چرا واقعیت‌ها را به مردم نمی‌گویید؟ اگر می‌خواهیم ۴ سال و پیشرفت بهتری داشته باشیم و اگر می‌خواهیم مشکلات کشور را حل کنیم، باید همه روز جمعه به پای صندوق آرا برویم. این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در بخش‌های دیگری از صحبت‌های خود خاطر نشان کرد: خوزستان سرزمین مجاهدت‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سرزمین مجاهدت‌های سیدمحمدخاتمی نیز هست.

روحانی همچنین با اشاره به اعلام کناره‌گیری اسحاق جهانگیری به نفع او، گفت: من در این‌جا می‌خواهم از برادرم دکتر جهانگیری تشکر کنم. او به انتخابات و صحنه انتخابات قدم گذاشت تا اطلاعات لازم را به ملت ایران بدهد. او به صحنه انتخابات آمد تا واقعیت‌ها را در مناظرات بگوید. وی ادامه داد: من دکتر جهانگیری را خوب می‌شناختم، خدمات او را در دولت یازدهم به خوبی دیدم. اما خوب بود که در انتخابات آمد تا همه مردم لیاقت‌های این سرباز دلیر ایران را ببینند. دکتر جهانگیری به شایستگی به افزایش آگاهی مردم کمک کرد و عملکرد دولت یازدهم را برای مردم تشریح کرد. امروز ایشان با بزرگواری به نفع من اعلام انصراف کرده است. این شخصیت با کفایت، خانواده شهید، ایثارگر، مجاهد، فعال، شخصیتی که برای خوزستان تلاش‌های بسیار کرد. من از این سرباز فداکار انقلاب و ملت تشکر می‌کنم.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در پایان با دعوت از مردم برای مشارکت در انتخابات از آن ها خواست که اگر حقوق شهروندی و ازادی می‌خواهند، روز جمعه در کنار خود ۱۱ نفر دیگر را پای صندوق های رای بیاورد.

* مردم اهواز در گرمای 50 درجه و در زیر آفتاب یکصدا فریاد می‌زدند «ما که هوا نداریم هنوز هواتو داریم».
در حالی که هنوز سخنرانی حسن روحانی در خوزستان آغاز نشده است، ورزشگاه تختی اهواز مملو از جمعیت است. حاضران در این مراسم با شعارهایی حمایت خود را روحانی اعلام کردند.
ورزشگاه تختی یکدست سبز و بنفش شده است.
n22
n23
n24
n25
n26
n27

n29

 

۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ۲۱:۴۱
صدا و سیما برای نامزد اصولگرایان سنگ تمام گذاشته و دیگه بی طرفی را کنار گذاشته!!!!!!
همایش ازادی تهران دکتر روحانی را 3 ثانیه نشان میدهد منتهی همایش امروز مصلی اصولگرایان را 3 دقیقه!!!!
اقای صدا و سیما چه توجیهی برای این کارهای غیر عادلانه خود دارید؟؟؟؟؟؟
چرا نامزد اصولگرایان باید اولین تصویر باشد منتهی رییس جمهور قانونی اخرین نفر در پوشش اخبار نامزدها؟؟؟؟؟ (352778)
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۰۴:۴۳
برنامه های تلویزیونی را خود نامزدها به صدا و سیما می دهند، باید از تیم رسانه ای روحانی و جهانگیری انتقاد کنید. (352823)
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۰۴:۴۴
چرا همه عکسها کلوز آپ هستند؟ یه عکس هوایی هم می گذاشتید خوب بود (352824)
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۱۵:۲۰
مثل اینکه فقط یه شب اخبار رو ملاحظه فرمودید. (352856)
۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ۲۱:۵۸
اخبار ساعت 9 شب شبکه اول خیلی پر حرارت برای نامزد اصولگراها که امروز در مصلی بودند تصاویر را نشان میداد منتهی همایش آزادی تهران دکتر روحانی را در کمتر از 3 ثانیه سه روز پیش نشان میداد.
همایش امروز دکتر روحانی در اهواز را هم آخر همه کاندیداها نشان داد.
باعث تاسف است (352788)
۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ۲۲:۴۳
انصراف خالیباف را به کرات در شبکه های میلی با اب وتاب پخش کردن به نفع رییس اما از انصراف دکتر جهانگیری ......................................................بگذریم مردم حسابشان با صدا وسیمای میلی مشخصه (352795)
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۰۷:۳۷
روز شنبه ار کرده های خود خجالت خواهند کشید به حول و قوه الهی و همت مردم عزیز (352829)
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۱۵:۱۸
انصاف داشته باشید. برنامه های تبلیغاتی صداوسیما بر اساس هیات نظارت بر انتخابات پخش میشه. (352855)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ۲۲:۵۳
دمتون گرم .... مردم اهواز !
یادمون نمی رود که اهواز همیشه در روشنفکری و آینده نگری پیشرو بوده ... دوره اول احمدی نژاد تنها کلان شهری که نمایندگان شورای شهر یکدست اصلاح طلب بود ؛ اهواز بود ...
یادمان نمی رود (352797)
مردمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۶ ۲۲:۵۹
دوستی در اهواز می گفت : من منتقد آقای روحانی هستم ! اما باز هم به روحانی رای می دهم !!
چون منتقد روحانی هستم و با این حال هنوز زنده ام !!!
بیچاره منتقدان بعضی ها !!! یا زیر خروارها خاکند یا پشت دیوارهای زندانها ....! (352798)
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۰۰:۱۲
اهوازیها مرد روزهای سختن (352810)
رضا .ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۰۳:۲۸
درود بر غیرت هموطن خوزستانی که همصدا با ایرانیان دیگر با ایثار به تندروی نه میگویند و خواستار همزیستی مسالمت آمیز با جامعه جهانی میباشند . (352818)
رضا .ف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۰۳:۲۸
درود بر غیرت هموطن خوزستانی که همصدا با ایرانیان دیگر با ایثار به تندروی نه میگویند و خواستار همزیستی مسالمت آمیز با جامعه جهانی میباشند . (352819)
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۱۰:۰۳
این هایی که در اهواز بودند مگه چقدر بودند؟
تو خبرگزاری های متعدد فیلم این تجمع قرار داده شده
به زحمت میشه گفت بیش از 5 هزار نفر بوده باشند
اما تهران-مصلی حداقل 200 هزار نفر بودند
در حالیکه در تهران-آزادی، حداکثر 20 هزار نفر میشدند، اونم با اون همه ایجاد جذابیت های ارتباط و اختلاط
پریروز اصفهان، دیروز تهران و امروز عرش ملک پاسبان
کار روحانی 60 به 40 تمام است (352838)
نازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۱۶:۳۳
داداش ۴۰هزار نفربودیم من خودم اهوازیم (352859)
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۱۹:۴۸
صندوق رای مشخص خواهد کرد برنده انتخابات را.
دعوا نداریم (352878)
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۲۱:۳۷
5 هزار؟!!!
ورزشگاه فوتبال و 5 هزار؟!!!
شما دلواپس ها چرا کمی فکر نمی کنید؟ مردم احمق هستن؟ مردم نمی بینن؟
50 هزار نفر آمده بودن...اونم در اهواز (352885)
۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ۱۰:۱۶
درود بر مردم خوزستان که انصافا سنگ تمام گذاشتند خدایی سنگ تمام...... (352840)