به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۲۷ ساعت ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۱۳۰۳۰۸

هاشمی‌طبا جواب میرسلیم را داد

گروه سیاسی: در پی انتقاد مصطفی میرسلیم به نحوه کاندیداتوری مصطفی هاشمی‎طبا، او اعلام کرد که هدف از نامزدیش تلف کردن وقت مردم نبوده است.

نامزد مورد حمايت حزب موتلفه اسلامي در نشست خبري امروز خود با اشاره به اينکه هاشمي‌طبا گفته بود به روحاني راي مي‎دهد و از حاميانش نيز مي‎خواهد به او راي دهند، گفت که او وقت مردم را تلف کرده است اما هاشمي‎طبا در واکنش به اين سخنان وي به خبرآنلاين گفت: ايشان هر چيزي مي تواند بگويد. اما درباره اينکه من چه نظري دارم، مردم بايد تصميم بگيرند. وي با تاکيد بر اينکه هر نامزدي مي تواند نظر خودش را داشته باشد و مردم با رايشان نسبت به مواضع او اعلام نظر کنند، ادامه داد: کاش آقاي ميرسليم مي‎گفت آن نامزدي که اينقدر هزينه کرده و تمام کشور را پر از تبليغ کرده و دست آخر به نفع يک نفر ديگر انصراف داده، وقت مردم را تلف نکرده است؟ اين نامزد انتخابات رياست جمهوري در پايان تاکيد کرد: من رسالتي داشتم که با نامزديم در انتخابات به آن عمل کردم.

هاشمی‌طبا: برای حفظ ایران به روحانی رای دهید
سیدمصطفی هاشمی‌طبا همچنین در کانال تلگرامی خود نوشت: از همه ي هم وطنان عزيز مي خواهم براي حفظ ایران  ، كرامت و آينده و امنيت كشور به آقاي دكتر حسن روحاني راي دهند.

دانیال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۲/۲۸ ۰۰:۰۳
با این که من هم به دکتر روحانی رأی میدم اما باید این رو گفت که با توجه به مناظره ها، حقیقتا منطقی ترین و در عین حال آرام ترین نامزد، آقای هاشمی طبا بودند یا حداقل یکی از منطقی ترین ها بودند (352897)