به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۲/۳۰ ساعت ۱۷:۴۲
کد مطلب : ۱۳۰۴۲۴

ملت ایران مسیر آینده خود را برگزید

گروه اقتصادی: وزیر نفت در پیامی از حماسه حضور پرشور و کم‌نظیر مردم عزیز ایران در انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت‌ماه قدردانی کرد.
ملت ایران مسیر آینده خود را برگزید

به گزارش ایلنا، متن پیام مهندس بیژن زنگنه، وزیر نفت به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
«حماسه حضور پرشور و کم‌نظیر مردم عزیز ایران در انتخابات ریاست جمهوری 29 اردیبهشت‌ماه، شایسته سپاس به درگاه خداوند و صمیمانه‌ترین تبریکات به پیشگاه مقام معظم رهبری و ملت بزرگی است که بی‌هیچ شبهه و تردیدی، پیروز واقعی این رویداد و آزمون تاریخی بودند.بی‌گمان مشارکت هوشمندانه ایرانیان در این انتخابات و آرای برآمده از صندوق‌ها، گواه متقنی بر آگاهی، قدرت تحلیل و موقعیت‌شناسی ملتی است که در کوران حوادث و فراز و نشیب روزگار، آبدیده و بالنده شده و به نیکی دریافته است که خواسته‌هایش را می‌تواند با حضور در انتخابات به عنوان مهمترین نماد مردم‌سالاری مطالبه کرده و به کرسی بنشاند. راهی که مردم ما برگزیدند، میانه‌روی و اعتدال، پرهیز از افراط‌گرایی، نفرت‌پراکنی و دوری از خشونت بود. این انتخابات صحنه تصمیم‌گیری و روشی مردم سالارانه برای حل مسالمت‌آمیز اختلاف‌نظرهای سیاسی برپایه رای مردم بود و نه آغازی برای تعمیق منازعات بین جریان‌های سیاسی.

مردم ما در این انتخابات با شنیدن و درک نظرها و دیدگاه‌های مختلف، راه آینده خود را برگزیدند و همه باید به این خواست و اراده، احترام بگذارند.اکنون این دولت و دیگر ارکان نظام جمهوری اسلامی‌اند که باید در عمل نشان دهند، شایستگی اعتماد این ملت نجیب و فهیم را دارند. ما با تاکید بر مشترکاتمان برای توسعه ایران و به ویژه برای آینده بهتر جوانان و زندگی محرومان جامعه، باید دست در دست یکدیگر و همه با هم ایران عزیز را بسازیم.در پایان به حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی که بار دیگر با آرای اکثریت قاطع مردم به عنوان پیروز انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم برگزیده شدند، تبریک و تهنیت گفته و توفیق روزافزون ایشان را از درگاه خداوند بزرگ مسالت می‎نمایم.»