به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۱ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۱۳۰۵۳۹

انتشار تصاویر جدیدی از جنسیس G80

گروه اقتصادي: شرکت های خودروساز کره ای بارها سعی کرده اند که خودروهای مطلوبی بسازند و مدلهایی همچون کیا سول، هیوندای ولوستر و اخیرا کیا استینگر GT در راستای این تلاش ساخته شده اند اما اگر کسی بپرسد که از بین خودروهای هیوندای و کیا کدامیک را ترجیح می‌دهید، باید بگوییم که جنسیس G۸۰ اسپرت ۲۰۱۸ از تمام آنها بهتر است.
 
 انتشار تصاویر جدیدی از جنسیس G۸۰

جنسیس سدان حتی قبل از اینکه عنوان G80 را یدک بکشد، خودروی فوق العاده و زیبایی بود. حال شرکت هیوندای G80 اسپرت را عرضه کرده که به هواکش های بزرگ، چرخهای بزرگ و یک موتور متناسب مجهز شده است.
 
 انتشار تصاویر جدیدی از جنسیس G۸۰

سبک و سیاق این خودرو بیننده را یاد ب ام و M3 E90 می اندازد. خبر مهم اینست که جنسیس اولین عرضه این خودرو جدید را در آمریکا شروع کرده است و تصاویری که مشاهده می‌کنید مربوط به این خودرو در آمریکا است.
 
 انتشار تصاویر جدیدی از جنسیس G۸۰

این سدان دیفرانسیل عقب با موتور توانمند 3.3 لیتی توربوشارژ دوگانه، یک خودروی توانمند است اما نسخه AWD آن نیز قابل سفارش است.

نیروی موتور 3.3 لیتری شش سیلندر توربوشارژ دوگانه این خودرو با یک گیربکس هشت دنده اتوماتیک به چرخها منتقل می‌شود. این پیشرانه 365 اسب بخار نیرو و 508 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.
 
 انتشار تصاویر جدیدی از جنسیس G۸۰

تغییرات بدنه این خودرو شامل اضافه شدن تایرهای 19 اینچی، کاور سپر جلو اسپرت، دیفیوزر عقب، جلوپنجره، جلو پنجره کروم تیره، تریم پنجره و سراگزوز چندتایی هستند.
 
 انتشار تصاویر جدیدی از جنسیس G۸۰

تغییرات اعمال شده در داخل خودرو نسبت به جنسیس معمولی، رودری های نورانی، پدال های آلومینیومی، تریم داشبورد از جنس فیبر کربن، فرمان اسپرت و صندلی های راحت تر چرمی با روخت رنگ متضاد هستند.