به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۲ ساعت ۲۱:۳۵
کد مطلب : ۱۳۰۶۴۸
یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان؛

تساوی پرسپولیس با گل نزنی طارمی

گروه ورزشی: تیم فوتبال پرسپولیس دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر لخویا قطر را درشرایطی با تساوی به پایان برد که بهترین گلزن این تیم یک پنالتی را هدر داد.
تساوی پرسپولیس با گل نزنی طارمی
مرحله یک هشتم نهایی رقابت های فوتبال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز سه شنبه با دیدار تیم های پرسپولیس و لخویا قطر پیگیری شد که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در این دیدار که بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه خالی آزادی برگزار شد، سرخپوشان بیشتر از حریف تحت تاثیر نبودن هوادارانشان قرار داشتند و عملا در نیمه اول نتوانستند موقعیت خطرناک و جدی را روی دروازه حریف ایجاد کنند. این در حالی بود که تیم قطری هم در ضد حملات خطرناک نشان داد و یک بار در دقیقه ۱۴ تیر دروازه پرسپولیس را به صدا درآورد. با این حال نیمه اول این بازی با تساوی به پایان رسید.
 
نیمه دوم اما شرایط کاملا متفاوتی داشت و پرسپولیس در همان دقایق ابتدایی می توانست دروازه حریف را باز کند اما بازهم مهاجمان این تیم در زدن ضربات آخر کم دست بودند. برانکو که از عملکرد بازیکنانش راضی نبود در دقیقه ۷۱ علیپور را به جای مسلمان به زمین فرستاد تا روند هجومی سرخپوشان بهتر شود. چند دقیقه بعد از این تعویض پرسپولیس صاحب بهترین و طلایی ترین موقعیت خود شد و مهدی طارمی در دقیقه ۸۲ یک پنالتی از حریف گرفت و خودش پشت توپ ایستاد اما دروازه بان لخویا دست او را خواند و ضربه اش را مهار کرد. پرسپولیسی ها در دقیقه ۸۵ هم می توانستند دروازه لخویا را باز کنند. در این دقیقه مهدی طارمی با توپ ربایی از بازیکن حریف داخل محوطه جریمه پاس خوبی را برای امیری فرستاد که این بازیکن در موقعیتی تک به تک توپ را به بدن دروازه بان حریف کوبید.