به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ساعت ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۱۳۰۶۷۶
اظهارات دوگانه وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی‌نژاد را ببينيد!

اجرای ۲۰۳۰ سال ۹۱ افتخار بود، الان خیانت!

اجرای ۲۰۳۰ سال ۹۱ افتخار بود، الان خیانت!
گروه سياسي: در پی مواضع برخی دلواپسان مخالف دولت روحانی درباره‌ی سند ۲۰۳۰ اظهارات سال ۹۱ حميدرضا حاجي بابايي وزیر آموزش و پرورش دولت اصولگرای احمدی‌نژاد در شبکه‌های اجتماعی یادآوری شده که از اجرای مفاد آن با افتخار یاد می‌شده است!
به گزارش انصاف نیوز، تیترهای «ایران یکی از ۶ کشور موفق جهان در اجرای برنامه آموزشی برابری جنسیتی» و «ایران در رده ۶ کشور برتر دنیا در اجرای برنامه آموزشی برابری جنسیتی» از جمله‌ی تیترهای گزارش‌های خبرگزاری‌های داخلی از سخنرانی «حمید رضا حاجی بابایی» وزیر آموزش و پرورش آن دولت در اجلاس سه روزه یونسکو با عنوان «آموزش برای همه» با حضور وزرای آموزش و پرورش ۵۰ کشور جهان در فرانسه مطرح شده بود.

حاجي بابايي، وزیر آموزش و پرورش دولت احمدی نژاد در آن اجلاس گفته بود: جمهوری اسلامی ایران بر اساس گزارش سالانه یونسکو از جمله ۶ کشوری است که توانسته تبعیض جنسیتی در آموزش را از بین ببرد. … موضوع برابری جنسیتی و ارتقای سطح دانش و سواد دختران و زنان در ایران به درستی در گزارش سال ۲۰۱۲ یونسکو مورد اشاره قرار گرفته است به نحوی که برای مثال در موضوع برابری جنسیتی و ارتقای سطح دانش و سواد دختران و زنان درجمهوری اسلامی ایران در گزارش سال ۲۰۱۲ یونسکو، پایش آموزش برای همه مورد اشاره قرار گرفته است که ایران در میان شش کشور موفق در این زمینه قرار دارد. … برابری جنسیتی و ارتقای سطح دانش و سواد دختران و زنان درجمهوری اسلامی ایران با بسیج امکانات و سرمایه گذاری چشمگیر صورت پذیرفته به نحوی که ثبت نام در مدارس برای کودکان در سن مدرسه به حدود۱۰۰ در صد رسیده است.

به گزارش بهار، اين در حاليست كه اين عنصر دلواپس در ادامه جوسازي‌هاي ناجوانمردانه افراطيون عليه رييس‌جمهور (خصوصا در ايام تبليغات انتخاباتي) در مصاحبه با خبرگزاري فارس گفته است: «اجراكنندگان سند 2030 مجرم هستند!» در واقع از منظر اين طيف افراد، همه حلال ها براي مردم و ديگران حرام است!

حسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۱۲:۰۸
برابری جنسیتی و ارتقای سطح دانش دختران چیز خوبی است که حاج بابایی از ان تعریف کرده. اگه 2030 در وزارت حاج بابایی تصویب میشد حالا جای انتقاد از حاجی بابایی بود
خود دولتم که گفته ما بخشهای نامناسب 2030 را اجرا نمیکنیم. پس معلومه این سند قابل انتقاد است. (353188)
جزايري
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۱۲:۳۶
جناب حسن، عزيزم، موضوع اين نيست که اين سند قابل انتقاد هست يانه، موضوع اين است که همان هائي که امروز به دولت بابت اين سند انتقاد ميکنند، ديروز خودشان مجريان اين سند بوده اند! کمي التماس تفکر. (353191)
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۱۲:۴۴
شما متن سخنان ایشان را نخوانده ای و فقط حرف خودتان را میزنید.
یکبار دیگر به دقت بخوانید متن سخنرانی ایشان را و بعد کامنت بگذارید. (353192)
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۱۴:۱۲
آره حرف شما درسته. اصن تو سال 91 بحثی از 2030 به میان نیامده بود و تنها اشاره کرده به بحث تبعیض جنسیتی. (353196)
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۱۶:۰۳
چرا انتقادات به این سند را در زمان آقای احمدی نژاد مطرح نکردید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (353201)
سلام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۲۰:۱۸
چون این سند در زمان احمدی نژاد امضا نشده بود.
خوبه احمدی نژاد هست شما همه چیزو بند اون کنید. (353207)
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۱۳:۴۱
برابری جنسیتی یعنی تلاش برای رفع تبعیض و کمک به برخورداری یکسان پسران و دختران برای یادگیری در حد مطلوب و این به منزله پذیرفتن سند۲۰۳۰نیست چه رسد به این که رسما آن را امضاء کنیم و بدتر از آن از این سند تعریف و تمجید کنیم! (353193)
فردوسی توسیوند
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۱۳:۵۲
قسم حضرت عباس را یا دم خروس را باور کنیم نفرین بر تنگ نظری افراط و جناحی نگری در مسایل کلان سیاسی اقتصادی اجتماعی و...انچه خودشان کنند خوبست و طیف و حزب رقیبشان انجام دهند بد است و باطل!! (353195)
معلمی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۲۱:۰۳
2030 مثل شتر مرغی میمونه که یکی شتر و یکی مرغش رو میبینه!! (353209)
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۱۵:۰۶
کاش یک سری به اموزش و پرورش همدان میزدید و میدیدید چند حاجی بابایی در حال خدمت به مردمند و تاریخ استخدامشان به دوران وزارت ایشان ایا بر میگرده یا نه؟ (353199)
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۱۵:۵۰
چرا با کلمات بازی میکنید دوستان منظور این آقا از رفع تبعیض جنسیتی اینه که همون طور که به پدر ها آموزش داده میشه به دختر ها هم آموزش داده شده.اما انصلفا در سند 2030 مواردی خلاف اخلاق وجود داره و متاسفانه دولت اون رو امضا کرده. (353200)
۱۳۹۶/۰۳/۰۳ ۱۸:۱۸
میشه یک مورد رو بگید که این سند ایرادی داره ؟ البته استناد به متن اصل سند و به انگلیسی . نه اینکه ترجمه غلط و تحریف شده . (353204)
۱۳۹۶/۰۳/۰۴ ۰۱:۱۹
دوست عزیز من هم قبول دارم کور کورانه نباید چیزی را قبول کرد.لطف میکنی منو راهنمایی کنی.با سند و مدرک موارد غیر اخلاقی این سند را بگو تا ما هم بدونیم .از سایتهای ایرانی هم نه .اصل سند را به انگلیسی بخون و واسه ما هم بگو. (353212)