به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۴ ساعت ۲۰:۵۹
کد مطلب : ۱۳۰۷۴۹

دستگیری مدعی ارتباط با امام زمان

گروه جامعه: دادستان عمومی و انقلاب فردیس استان البرز گفت : فردی که مدعی ارتباط با امام زمان(عج) بود در شهرستان فردیس بازداشت شد.
 
به گزارش اداره کل دادگستری استان البرز، حسن جهانشاهلو افزود: این فرد با ادعای ارتباط با امام زمان(عج) اقدام به اخاذی از مردم می‌کرد. وی اضافه کرد د: این فرد میانسال با این ادعا که با امام زمان(عج) ارتباط دارد اقدام به دریافت وجوه از مردم در قبال رساندن نامه‌ها و نیز دریافت پاسخ می‌کرده است. دادستان عمومی و انقلاب فردیس با اشاره به اینکه یکی از نامه هایی که وی مدعی بوده پاسخ امام زمان (عج ) است با دست خط خودش نوشته شده بود، گفت: متاسفانه وی سوء استفاده از باورهای مذهبی را تا جایی رسانده بود که تعدادی از بانوان اغفال شده و محل فعالیت وی را زیارت می‌کردند.

وی ادامه داد: پرونده قضایی برای این فرد تشکیل و برای بررسی اختلالات روانی احتمالی به پزشکی قانونی معرفی شد که پزشکی قانونی پس از بررسی‌ اعلام کرد وی سالم بوده و با آگاهی دست به این اقدامات می‌زده است. جهانشاهلو در پایان با توصیه به مردم برای افزایش آگاهی‌های دینی خود گفت: مردم نباید اجازه دهند عده‌ای فرصت طلب با استفاده از احساسات و باورهای دینی آن‌ها، زمینه سوء استفاده خود را فراهم کنند.