به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۵ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۱۳۰۷۶۴

دولت سایه یعنی طغیان علیه رییس‌جمهور

گروه سياسي: یک استاد حوزه و دانشگاه گفت: آیا تشکیل دولت در سایه معنایش عصیان و طغیان علیه رییس جمهور و حکومت دینی و ولایت فقیه نیست؟! من پیشنهاد می‌کنم که اصولگرایان روی این موضوعاتی که مطرح می‌کنند مطالعه بیشتری کنند.
دولت سایه یعنی طغیان علیه رییس‌جمهور
آيت الله محسن غرویان در گفت وگو با خبرآنلاین با بیان اینکه جدیدا موضوع دولت در سایه از سوی کسانی همچون سعید جلیلی مطرح شده است که کار خوبی نیست، گفت: مطرح کردن دولت در سایه در زمانی که انتخابات به سلامت برگزار شده و در آستانه دولت جدید هستیم می تواند زمینه های سوء استفاده را برای عده ای فراهم می کند.این چهره سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: رییس جمهور بعد از رای اکثریت ملت و تایید مراجع قانونی انتخاباتی، رییس جمهور 100 درصد مردم است و همه باید با او همکاری کنند تا اتحاد و همبستگی کشور حفظ شود.
 
استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: معنای دولت در سایه این است که شعار تبدیل رقابت به رفاقت یک شعار بی اساس است. من فکر می کنم همانطور که رییس جمهور هم گفته است همه باید به کمک دولت بیایند و دو دولت معنی ندارد. اگر کسی طرح، نظر و انتقادی دارد می تواند از مجرای قانونی مطرح کند و دولت لایحه به مجلس ببرد. راه مدیریت کشور قانونمداری است و به هم زدن اتحاد و ندای جدایی و ناسازگاری زدن به صلاح دین و ملک و مملکت نخواهد بود.غرویان با بیان اینکه اصولگرایان آگاهند که وقتی طبق قانون رییس جمهور منتخب انتخاب شد همه باید به قانون تمکین کنند، گفت: در دولت قبلی همین دوستانی که الان دم از دولت در سایه می زنند می گفتند اطاعت از رییس جمهور اطاعت از خدا است! چطور در آن زمان اطاعت از رییس جمهور اطاعت از خدا بود اما الان نیست؟! به هرحال اصولگرایان نباید حرکت هایی کنند که با مبانی قانونی و دینی ما سازگار نباشد.
 
او با بیان اینکه آیا تشکیل دولت در سایه معنایش عصیان و طغیان علیه رییس جمهور و حکومت دینی و ولایت فقیه نیست؟! گفت: من پیشنهاد می کنم که اصولگرایان روی این موضوعاتی که مطرح می کنند مطالعه بیشتری کنند و حرکت هایی انجام ندهند که در آن تناقض باشد بلکه از اردوگاه اصولگرایان باید ندای وحدت بلند شود نه ندای تفرقه و جدایی افکنی بین دولت و ملت.

۱۳۹۶/۰۳/۰۵ ۱۲:۱۳
اقای روحانی نرم فراگیره تند روی نداره همین باعث وحشت بعضی ها شده (353252)