به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب : ۱۳۰۸۲۰

ایمن‌‌آبادی: مطهری خط قرمز ماست

گروه سياسي: نماینده مردم رشت و نائب رئیس فراکسیون مستقلین هرگونه مذاکره در مجلس برای کنار گذشتن علی مطهری از هیئت رئیسه را رد کرد.
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی اظهار داشت: به کرات گفته ایم، علی مطهری مثل علی لاریجانی برای ما خط قرمز است. مطهری سمبل آزادگی و مردانگی است. وی افزود: برخلاف خیلی ها که با لیست امید به مجلس ورود کردند و تاکنون سخنی نگفته اند، مطهری مردانه میجنگد و دفاع می کند. کدامیک از لیست امیدی مثل مطهری اینگونه مردانه وارد میدان شده و جنگیده است؟ نائب رئیس فراکسیون مستقلین اضافه کرد: معتقدم که این شایعات در مورد کنار گذاشتن مطهری از هیئت رئیسه خط تفرقه است. علی مطهری آدم سالمی است و حریت دارد و از خطوط قرمز ما به شما می آید.

ایمن آبادی در ادامه ضمن انتقاد شدید از ادعای انجام تخلف توسط دولت در انتخابات گفت: هر کسی مستنداتی در این باره دارد، باید تحویل مراجع رسیدگی کننده دهد. تخلف را کسی کرد که وعده دروغ است. وعده ی افزایش چندبرابری یارانه خرید رای است. اگر بنا باشد بگوییم حرام یا حلال، رای مجموعه مقابل روحانی حرام بود که آن وعده ها را دادند. وی افزود: 12 میلیون رای این ها بابت وعده هایی است که دادند. اگر امروز به صراحت بگویند وعده هایشان قابل اجرا نیست، رای یشان به 2 میلیون کاهش پیدا می کند.

نائب رئیس فراکسیون مستقلین اضافه کرد: این بدعت زشتی است که برخی که شکست خورده اند اکنون ادعای تخلف و تقلب می کنند. اینها می خواهند کشور را به آشوب بکشانند. ظاهرا درصدد کلید زدن فتنه ای هستند. وی خاطرنشان کرد: انتخابات در کمال سلامت برگزار شد و مردم جشن پیروزی گرفتند. خب اصولگرایان باید شکست را بپذیرند و در درون خودشان به علل آن فکر کنند. با خود بیاندیند که دلیل این همه شکست برای چیست. هزاران حرف خلاف زدند اما مردم بازهم آن ها را نپذیزفتند.

نماینده مجلس گفت: از تریبون عمومی استفاده میکنند و رای حلال و حرام را طرح می کنند. چرا با دین مردم بازی می کنید؟ چرا میگوییند مردم برخلاف دین حرکت کردند؟ مگر کتاب دین شمایید؟ این ترازو را چه کسی به شما داده؟ چرا موجب دودستگی و چند قطبی می شوید؟ تمام این مردم عاشق رهبری و کشورشان هستند.

۱۳۹۶/۰۳/۰۶ ۱۱:۱۱
خدا وکیلی مطهری صد ها برابر بهتر از کسانی است که با حمایت اسلاح طلبان به مجلس رفتند و توانایی حمایت از حق را ندارند و حتی یک کلمه در دفاع از حق نگفته اند. درود بر مطهری و محمود صادقی (353318)
محسن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۰۶ ۱۴:۱۷
نماينده اصلاح طلبي كه با سكوت و عافيت طلبي خود بزرگترين خيانت را به آرمان اصلاح طلبي مي كند و وقتي مي پرسيم چرا يك دهم علي مطهري هم شجاعت نداريد مي گويند : ايشان به بيت علما متصلند فاميل رييس مجلس و رييس قوه قضاييه اند و نگراني از رد صلاحيت ندارند !!! ما اما ميترسيم حرفي بزنيم دوره بعد رد صلاحيت شويم !!! مي بينيد دوستان؟!!! وكيل بي ليااقت مصداق واقعي اين تفكر است. وي حالا حالاها انديشه ماندن در قدرت و استفاده از مزايا و پرستي‍ژ نمايندگي دارد حال اصلاحات هرقدر بابت اين عافيت طلبي ها و بي لياقتي ها ضربه خورد از نظر دوستان بلامانع است. مردم عزيز خواهشا در انتخابهاي بعدي هوشيارتر باشيد. به شخصه هرگز اعتقادي به ليست قالبي نداشته ام و خوشحالم به برخي از اين نمايندگان نالايق راي ندادم. هنوز يادمان نرفته مجلس ششم و بهروز افخمي ها را . اين بار نيز همان اشتباه را عده زيادي مرتكب شدند. فلاني را فلان كس تاييد كرده !!! فلاني خوب است چون دختر فلاني است !!! بيچاره مردم. بيچاره نهال اميدي كه با حضور عده اي نان به نرخ روز خور به شاخه اي خشكيده مبدل مي شود. برويد دفاع تاپاي جان از آرمانها و ارزشهايي را كه به واسطه آن انتخاب شده ايد، از رسايي ها و كوچك زاده ها بياموزيد. (353336)