به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۶ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب : ۱۳۰۸۳۴

گوشی ترامپ تنها یک اپلیکیشن دارد!

گروه بين الملل: گوشی موبایل دونالد ترامپ تاکنون چندین بار سوژه رسانه‌های خبری شده است. بر اساس اخبار منتشر شده، در موبایل ترامپ تنها یک نرم افزار جانبی نصب شده است.
بر اساس گفته‌های وب سایت Axios، گوشی موبایل دونالد ترامپ در حال حاضر یک آیفون بوده و تنها یک اپلیکیشن بر روی آن نصب شده است. علاوه بر این که دونالد ترامپ به اندازه کافی مشغول انجام تعاملات سیاسی و پیاده‌ کردن افکار خود بوده و زمان کافی برای استفاده از گوشی موبایل ندارد، وی از زمان انتخاب شدنش به سمت ریاست جمهوری ایالات متحده آمریکا به وضوح نشان داده علاقه خاصی به تکنولوژی ندارد. به همین دلیل تنها از برنامه توییتر برای توییت کردن و ارسال پست‌های جنجال‌برانگیز در این شبکه اجتماعی استفاده می‌کند.
 
 گوشی موبایل دونالد ترامپ تنها دارای یک اپلیکیشن است!

در سال گذشته میلادی و در اوایل دوران انتصاب وی به سمت ریاست جمهوری، دونالد ترامپ چندین بار به همراه یک گوشی موبایل اندرویدی دیده شد که احتمال می‌رود وی در آن زمان‌ها نیز مشغول توییت کردن بوده است. در ادامه‌ی رسانه‌ای شدن این اخبار، نیویورک تایمز گوشی موبایل دونالد ترامپ را قدیمی و غیر ایمن خطاب کرد.

انتشار این دسته از اخبار، رییس جمهور تازه کار آمریکا را به دردسر انداخت. بسیاری از متخصصان عقیده داشتند گوشی موبایل دونالد ترامپ در خطر هک شدن قرار دارد و حتی ممکن است امنیت اطلاعاتی کاخ سفید نیز به خطر بیفتد.

این نگرانی‌ها وقتی بیشتر شد که در چند عکس، یک گوشی موبایل گلکسی اس 3 در دست دونالد ترامپ دیده شد. این محصول بسیار قدیمی بوده و پرچمدار پنج سال قبل سامسونگ محسوب می‌شود، به همین دلیل از دو سال قبل هیچ به‌روزرسانی امنیتی برای آن منتشر نشده و شدیدا در خطر هک قرار دارد.
 
 گوشی موبایل دونالد ترامپ تنها دارای یک اپلیکیشن است!

بر اساس اخبار رسمی منتشر شده، گوشی ترامپ در اوایل بهار به یک آیفون تغییر پیدا کرد. نه تنها آیفون محصولی آمریکایی بوده و شرکت سازنده آن شدیدا در کانون توجه ترامپ قرار دارد، بلکه این گوشی موبایل به صورت مرتب به‌روزرسانی نرم افزاری دریافت کرده و به عقیده بسیاری از کاربران نسبت به دستگاه‌های اندرویدی امنیت بیشتری دارد. در هر صورت به نظر می‌رسد دونالد ترامپ همانند دیگر کاربران آیفون، برای یافتن جدیدترین و بهترین اپلیکیشن‌ها در اپل استور گشت و گذار نکرده و تنها به استفاده از برنامه‌ای که خیلی خوب به آن مسلط است، کفایت می‌کند.