به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۲۸ - ۱۹:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۰۸ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۱۳۱۰۲۴

تظلم‌خواهی سپرده‌گذاران کاسپین/عکس


گروه اقتصادی: یکی از سپرده گذاران موسسه اعتباری کاسپین که در تجمع امروز مقابل بانک مرکزی در خیابان میرداماد تهران حضور داشت با ارسال متنی برای بهار نوشته است: ضمن خسته نباشید امروز بزرگترین تجمع چند هزار نفری از فریب خوردگان کفن پوش موسسه مجاز کاسپین در برابر بانک مرکزی در حال انجام هست. بانک مرکزی با فریب مردم و اعطای مجوز بدون بررسی به این موسسه باعث شده عده ای زیادی از مردم پولشون رو تو این موسسه بزارن و الان بدون کوچک ترین اقدامی از سوی این نهاد مسئولیت گریز پس از هشت ماه انتظار وصبر سرمایه زندگی خود رو از دست رفته میبینن و نه تنها سود پول اونها حذف شده بلکه 10 درصد از اصل پول هم کسر گردیده و همین اندک باقی مانده که نصف پول میشه هم قراره بصورت قطره چکانی و اقساطی چند ساله بهشون شاید پس داده بشه اونم با امضایاجباری مبنی بر رضایت. پس کجاست صندوق ضمانت سپرده؟ کجاست مدعی‌العموم؟ کجاست مجلس؟ کجاست قوه قضاییه؟...

شرح ماجرا و اسناد مکتوب بسیار و همچنین اسناد در دست سپرده گذاران بسیار محکم و محکمه پسند است به همین دلیل هیچ کدام از اعضای هیات مدیره کاسپین و مدیران بانک مرکزی یارای مناظره با سپرده گذاران رو ندارن و به مصاحبه های دروغین یک طرفه رو آوردن. بانک مرکزی مدام وعده های دروغ میده، سهامداران کاسپین کاملا یک دل برای بالا کشیدن چندهزار میلیارد از اموال مردم با افتادن آب از آسیاب در حال طراحی سناریو هستن. خواهش میکنم صدای این مظلومین رو منتشر کنین.

علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۰۸ ۱۷:۰۹
خدا کنه کسی به داد این بیچاره ها برسه (353461)
فریدون
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۶/۰۳/۰۸ ۱۹:۳۰
این مجوز ها را از کجا میخرن ما هم بریم یه موسسه بزنیم؟ (353469)
۱۳۹۶/۰۳/۰۹ ۰۹:۱۷
وقتی بارها و بارها اعلام شد به موسسات اعتباری با سود بالا اعتماد نکنید کسی گوشش بدهکار نبود! تا وقتی که ما پولمون توی بانکهای معتبر 15 درصد سود میگرفت ولی شما سود 27 درصد میگرفتید بانک مرکزی هیچکاره بود! حالا که کلاهتون رو برداشتن بانک مرکزی باید جواب بده! (353485)