به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۲:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ ساعت ۰۱:۴۰
کد مطلب : ۱۳۱۲۹۲
هفته اول لیگ جهانی والیبال؛

پیروزی بزرگ واليبال ایران برابر لهستان

گروه ورزشي: تیم ملی والیبال ایران که دو دیدار نخست خود در هفته اول لیگ جهانی را به ایتالیا و برزیل واگذار کرده بود در سومین بازی دست به کار بزرگی زد و لهستان را شکست داد.
پیروزی بزرگ واليبال ایران برابر لهستان
هفته نخست بیست و هشتمین دوره رقابت های لیگ جهانی والیبال شامگاه امروز با برگزاری دیدار تیم های ایران و لهستان پیگیری شد که در پایان این دیدار ملی پوشان کشورمان ۳ بر یک به برتری رسیدند. ایران این دیدار را با نتایج ۱۸ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۲ به پایان برد. این دیدار به میزبانی شهر پیزارو ایتالیا در حالی آغاز شد که تیم ملی ایران سعید معروف کاپیتان خود را به علت بیماری در اختیار نداشت و قبل از این هم محمد موسوی نتوانسته بود تیم ملی را در سفر به ایتالیا همراهی کند. با این شرایط کولاکوویچ تیم ملی را با ترکیبی متفاوت به میدان فرستاد.

ست اول برای ایران خوب پیش نرفت و لهستان که موفق شده بود تیم های بزرگی چون ایتالیا و برزیل را شکست دهد، ست اول را با اقتدار به پایان برد اما در ادامه شرایط فرق کرد و این تیم ایران بود که نبض بازی را در اختیار گرفت.

ملی پوشان ایران در سه ست بعدی نمایش فوق العاده ای داشتند و جوانانی که کولاکوویچ به میدان فرستاد بود توانستند به خوبی در دریافت ها و سرویس ها عمل کنند و در پایان سه بر یک تیم پرقدرت لهستان را شکست دهد.