به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۱۵ ساعت ۰۲:۰۹
کد مطلب : ۱۳۱۲۹۶

تکذیب دخالت در پلمپ مسجد اهل‌سنت

گروه سياسي: یک مقام مسئول در وزارت اطلاعات خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر پلمپ نمازخانه اهل سنت در یافت‌آباد را تکذیب و اعلام کرد، این وزارتخانه هیچ دخالتی در موضوع نمازخانه نداشته است.

این مقام امنیتی تاکید کرد: این وزارتخانه به دنبال پیگیری و برخورد قانونی با منتسب‌کنندگان این اقدام و نیز خبر آن به وزارت اطلاعات است. وی اظهار کرد: مردم عزیز کشورمان باید آگاه باشند که وزارت اطلاعات وظایف خود را با قاطعیت صرفا در چارچوب قانون دنبال می کند و با سوء استفاده کنندگان از نام این وزارتخانه و نام مقدس سربازان گمنام امام زمان برخورد خواهد کرد.

وزیر اطلاعات: روحانی؛ رییس‌جمهور همه مردم است
وزیر اطلاعات گفت: رییس جمهوری منتخب؛ رییس جمهوری همه مردم ایران است و آنچه در این انتخابات برای دکتر روحانی مهم است؛ آمدن بیش از 40 میلیون نفر پای صندوق های رای بود. حجت الاسلام سید محمود علوی عصر یکشنبه در مراسم بزرگداشت رحلت امام خمینی (ره) در مسجد جامع گلشن گرگان افزود: شب گذشته که به رییس جمهوری عرض کردم، عازم گلستان برای سخنرانی در جمع مردم هستم، ایشان به من گفتند سلام مرا به مردم برسان و از همه آنها حتی افرادی که به من رای ندادند، تشکر کنید.

وزیر اطلاعات خاطرنشان کرد: برای دکتر روحانی مشارکت بالای 40 میلیون نفری مردم ایران مهم است و وی خود را متعلق به همه می داند. حجت الاسلام علوی با اشاره کوتاهی به برخی ویژگی های شخصیتی رییس جمهوری گفت: دکتر روحانی نخستین فردی بود که لقب امام (ره) را بر بنیانگذار انقلاب اسلامی نامید.

وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: امام راحل به عنوان فردی جامع الاطراف در عین اینکه فیلسوف بود و فلاسفه معمولا با ریاضی و علوم مرتبط سرکار دارند اما در عین حال یک عارف به تمام معنا با قلبی منعطف و نورانی با برخورداری از ویژگی های یک عالم بود. امام راحل همچنانکه یک ادیب و شاعر بود به عنوان یک سیاستمدار سترگ و مدیری تحلیلگر و دور اندیش نه تنها فروپاشی نظام شوروی را پیش بینی کرد بلکه به حامیان منطقه ای رژیم بعث عراق نیز گفت که صدام پس از ایران به سراغ آنها خواهد رفت که همه ما دیدیم این اتفاق رخ داد.

علوی خاطر نشان کرد: امام راحل پیش از انقلاب اسلامی، هیمنه خارجی شاه را شکست و در زمانه ای که پیروزی هیچ انقلابی بدون حمایت شرق و غرب ممکن نبود با سردادن شعار نه شرقی - نه غربی انقلاب اسلامی را پیروز کرد. وی بیان داشت: امام راحل در عرصه داخلی نیز قدرت پوشالی شاه و ترس از ابهت دروغین او را شکست و با ندای آزادی خواهی مردم را به صحنه آورد و بر طاغوت پیروز کرد. اکنون نیز رهبر معظم انقلاب به عنوان خلف صالح امام راحل نه تنها اسلامیت نظام را حفظ کرده است؛ بلکه از جمهوریت آن نیز صیانت و پاسداری می کند.