به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۰:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۱۸ ساعت ۱۹:۲۹
کد مطلب : ۱۳۱۴۷۱

واکنش سروش به حضور در تیم قطری

واکنش سروش به حضور در تیم قطری
گروه ورزشي: در حالی که رسانه قطری از قطعی شدن حضور سروش رفیعی در الخور خبر داده، این بازیکن نسبت به این خبر واکنش نشان داد.
 
سروش رفیعی که در نیم فصل و با پایان دوران سربازی‌اش راهی پرسپولیس شد و پیراهن شماره هفت این تیم را در اختیار گرفت، با پایان قراردادش در آستانه تصمیمی تازه برای ادامه فوتبالش است.
 
در این رابطه گفته می شود این بازیکن با پیشنهاد مناسبی از سوی باشگاه الخور قطر مواجه شده و رسانه‌های این کشور خبر از حضور ستاره شماره هفت پرسپولیس در این تیم دادند.
 
سروش رفیعی در واکنش به این اخبار با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود با ذکر خاطره ای از اولین روز حضورش در پرسپولیس نوشت:روزی که این عکس را پست کردم یکی از بهترین روزهای زندگیم بود چون به آرزوی بزرگم رسیدم. حضور در پرسپولیس و در ادامه قهرمانی، راهیابی به هشت تیم برتر آسیا و مهمتر از همه لطف و محبت هواداران در روزهای بد به من باعث شد بفهمم بهترین تصمیم را گرفتم و بسیار خوشحالم که عضوی از خانواده پرسپولیس هستم.
 
وی در خصوص حواشی رخ داده در خصوص جدایی اش نیز نوشته: همیشه حواشی و حرف و حدیث در زمان نقل و انتقالات زیاد است. من در حال بررسی پیشنهادات هستم ولی تا این لحظه چیزی قطعی نشده است.
 
رفیعی در ادامه توضیحات خود نوشته: از چندین روز قبل در کمال احترام به مسوولان باشگاه و شخص آقای برانکو، در خصوص شرایط  آینده صحبت کردم و با کمک این عزیزان و نگاه به شرایط زندگیم تصمیم می گیرم. ممنون از تمام عزیزان که حداقل تا الان به فکر، تصمیم و نظرم احترام گذاشتند. امیدوارم به لطف خدا هر انچه به صلاح زندگی همه ماست پیش بیاید. در آخر هم، من باشم یا نباشم، آنچه همیشه هست و خواهد بود پرسپولیس است.