به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۸:۵۲
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۱۹ ساعت ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۱۳۱۴۹۵

ویدیوی تازه داعش از حادثه تهران

ویدیوی تازه داعش از حادثه تهران
گروه سياسي: گروه تروريستي داعش ویدیوی جدیدی را منتشر کرده است که می‌گوید عاملان حمله اخیر به ساختمان‌ مجلس و حرم امام خمینی، پیش از انجام عملیات خود آنرا ضبط کرده‌اند.

در این ویدیو سه مرد نقابدار و دو مرد که به دوربین پشت کرده اند دیده می شوند. یکی از نقابداران پس از قرائت یک دعای عربی، به زبان کردی مردم را به جهاد تشویق می‌کند. او می‌گوید: «به خواست خدای پروردگار این کتیبه (گردان)‌ جهاد را در ایران کلید می‌زند و امیدواریم که برادران عزیز به آن بپیوندند و این شمعی را که ما روشن کردیم خاموش نکنند و در تکفیر رافضیان و شناساندن آنان به همگان و قتل آنها تردید نکنند.»

مرد نقابدار می گوید: «... به اذن پروردگار این جهاد را شروع کنید. عملا. خونشان را بریزید همان طور که آنها خون مسلمانان را در همه کشورها می ریزند.» او می افزاید: «آنها را می بینید که فتنه شان به موصل و سوریه و یمن و لیبی رسیده و همه جا در برابر اهل اسلام ایستاده اند. به طور قطع و یقین دستشان در دست یهودیان در خاورمیانه است.» مرد نقابدار در پایان تاکید می کند که پیامش تهدیدیست برای حکومت عربستان سعودی و این که «آل سعود باید بدانند که بعد از ایران نوبت آنهاست.»