به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۳:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۲۱ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۱۳۱۶۱۸

خطر شکست در کمین تام کروز

گروه فرهنگي: فروش افتتاحیه «مومیایی»، محصول پرامید یونیورسال با بازی تام کروز، حتی از فروش هفته دوم «زن شگفت‌انگیز» نیز کمتر است.
درحالی که انتظار می‌رفت فروش افتتاحیه این فیلم به مرز ۳۰ میلیون دلار برسد، «مومیایی» تا روز جمعه تنها ۱۱ میلیون دلار فروش داخلی داشته است. در حالی که «زن شگفت‌انگیز» ابر قهرمانی پرفروش دی.سی توانسته در پایان هفته دوم اکران ۱۵ میلیون دلار کسب کند و افت فروشی کمتر از ۵۰ درصد داشته باشد که برای یک فیلم ابرقهرمانی تقریبا بی‌سابقه است.
 
خطر شکست در کمین تام کروز

حالا چشم امید «مومیایی» به اکران بین‌المللی است تا گیشه را نجات دهد. فروشی که تا به اینجا امیدوار کننده بوده و پس از چند افتتاحیه میان هفته در کشورهای مختلف، ۱۸ میلیون دلار فقط در روز جمعه در چین بدست آورده است.«مومیایی» که از سری فیلم‌های جهان تاریک کمپانی یونیورسال است، توسط الکس کورتزمان کارگردانی شده و داستان یک پرنسس عهد باستان (سوفیا بوتلا) را دنبال می‌کند که پس از هزاران سال از دخمه خود در مصر بر می‌خیزد و بشریت را تهدید می‌کند. تام کروز نقش مردی را دارد که مقبره او را پیدا می‌کند و نیروی او را آزاد می‌کند. «مومیایی» با بودجه‌ای ۱۲۵ میلیون دلاری ساخته شده است.