به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۳/۲۸ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب : ۱۳۲۰۳۹

بی‌برقی برخی مناطق اهواز در شب احیا

گروه اقتصادي: در اثر افزایش بار شبکه و عدم رعایت الگوی مصرف برق در ساعت‌های پیک مصرف، برق برخی از مناطق اهواز قطع شده است.
بی‌برقی برخی مناطق اهواز در شب احیا

به گزارش ایسنا، از ساعت حدود 23 شب گذشته، برق تعدادی از مناطق اهواز از جمله کوی پلیس، سپیدار، سه راه باهنر، فولادشهر، مستغلات، صددستگاه، ۲۵۴ دستگاه، نبوت، رسالت، کوی ایثار، منازل ترابری، کوی ستایش، صادقیه، منازل راه کربلا، کوی شهروند، فاز ۲ و ۵ پاداد و کوی مهدیس با قطعی مواجه شده است و نیروهای شرکت توزیع برق اهواز با تمام توان در حال اصلاح اشکال پیش‌آمده بر روی شبکه‌ها در این مناطق هستند.به گفته شرکت توزیع برق اهواز عدم رعایت الگوی صحیح مصرف برق در ساعات پیک مصرف، باعث به وجود آمدن این خاموشی‌ها در سطح شهر اهواز می‌شود، شهروندان اهوازی برای رعایت رفاه حال مردم روزه‌دار در ساعت پیک مصرف، الگوی مصرف را به‌درستی رعایت کنند.

ساعات پیک مصرف از 13 تا 17 بعدازظهر و از زمان غروب آفتاب تا ساعت 23 شب است. با افزایش دمای هوا ساعت پیک مصرف افزایش پیدا می‌کند که مردم باید در این ساعت‌ها به رعایت الگوی صحیح مصرف بپردازند.ظهر روز گذشته نیز منطقه کمپلو اهواز بی‌برق شد که شرکت توزیع برق در توضیح علت این خاموشی، اعلام کرد که عدم رعایت الگوی مصرف در ساعات پیک و افزایش بار و سوختگی جمپر (کابل متصل کننده خطوط برق) علت این قطعی بوده است.